۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸
کد خبرنگار: 1573
کد خبر: 85094588
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم حضور وزیر صمت باعث ورود تیم‌های جوان به حوزه صنعت می‌شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل یک شتاب‌دهنده اعلام کرد: بی‌شک تداوم حضور و فعالیت فاطمی امین و همکاران جوان و بانشاط وی در وزارت صمت موجب ورود تیم‌های جوان و به خصوص شرکت‌های دانش بنیان به زمینه‌های دیگر نظیر حوزه‌های صنعتی و معدنی می‌شود.     

به گزارش ایرنا، حسین میرزایی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره راهکارهای پیوسته کسب و کار برای حمایت از وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: شتابدهنده حکمرانی هوشمند ایجی تک به همت جمعی از جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور تاسیس شد. از حوزه هایی که در سال ۱۴۰۱ به پیشنهاد وزارت صمت و با حمایت جدی وزیر صمت (رضا فاطمی‌امین) به لیست ماموریتهای این شتابدهنده اضافه شد تحلیل و طراحی و توسعه سامانه نوین اصناف کشور است.

وی افزود: سالها این پروژه موجب بروز مشکل برای بیش از ۴ میلیون واحد صنفی در کشور شده است. سامانه‌ای که بیش از ۴۰ میلیون دارنده، پروانه مباشرین نیروها و خانواده‌های آن‌ها را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

میرزایی ادامه داد: حمایت‌های مستمر فاطمی‌امین باعث شد این سامانه منجر به اقداماتی مانند کاهش مدت زمان صدور پروانه های کسب از میانگین ۵ ماه به کمتر از ۱۰ روز الکترونیکی و غیر حضوری کردن کلیه فرایندهای ارائه درخواست تا صدور پروانه کسب کاهش چشمگیر هزینه‌های صدور پروانه کسب ارتقای درصد مجوزهای متصل به درگاه ملی مجوزها از ۳۹ درصد به ۸۹ درصد (مجوزهای صنفی، ۶۰ درصد از مجوزهای درگاه ملی مجوزها را شامل میشوند) شود.

مدیرعامل یک شتابدهنده تاکید کرد: بی‌شک تداوم حضور و فعالیت فاطمی امین و همکاران جوان و بانشاط وی در وزارت صمت موجب ورود تیم‌های جوان و به خصوص شرکتهای دانش بنیان به زمینه‌های دیگر نظیر حوزه‌های صنعتی و معدنی که پایه و اساس توسعه اقتصاد کشور هستند، می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha