۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۲۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85094624
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت نفر از زندانیان نیازمند گناباد با کمک خیران آزاد شدند

گناباد-ایرنا-رییس زندان گناباد گفت: هشت نفر از زندانیان نیازمند این شهرستان از طریق پویش نذر هشتم با همت خیران و نمازگزاران مساجد و ستاد دیه این شهرستان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا مهویدی روز پنجشنبه در آیین آزادسازی زندانیان زندان گناباد افزود: خیران، نمازگزاران مساجد و ستاد دیه شهرستان گناباد با تامین یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی این زندانیان و بازگشت آنان به آغوش خانواده‌هایشان را فراهم کردند.

وی ادامه داد: پویش نذر هشتم و کمک به آزادی زندانیان نیازمند از ۲ سال قبل در استان خراسان رضوی و به تبع آن شهرستان گناباد آغاز شده است و در این راستا هشتم هر ماه هشت زندانی زندانهای استان به نیت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) آزاد می شوند.

وی اظهار داشت: تاکنون ۸۵۴ نفر از زندانیان زندانهای استان خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته در قالب نذر پویش هشتم با همراهی خیران و ستاد دیه آزاد شدند که ۱۶ نفر آنان مربوط به زندان گناباد است.

مهویدی بیان کرد: همچنین خیران و ستاد دیه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان سال جاری برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد زندان گناباد پرداخت کردند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha