معاون وزیر بهداشت: سیمای بهداشت و درمان بهبهان طی دو سال آینده تغییر اساسی خواهد کرد

اهواز - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پروژه دانشکده پزشکی بهبهان را زیرساخت‌های توسعه آموزش در این شهرستان ارزیابی کرد و گفت: طی دو سال آینده تغییری اساسی در چهره و سیمای بهداشت، درمان و آموزش دانشکده علوم پزشکی بهبهان صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز دکتر بهروز رحیمی بیان کرد: با افتتاح پروژه دانشکده پزشکی توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رشته‌های بیشتری به دانشکده علوم پزشکی بهبهان اختصاص می‌یابد و این دانشکده بخشی از بار آموزش منطقه را تحمل خواهد کرد.

وی با اشاره به بازدید وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از پروژه های دانشکده علوم پزشکی شهرستان بهبهان افزود: به نظر می‌رسد بافت بومی و سواد اجتماعی موجود در شهرستان بهبهان به زیرساخت‌های اساسی نیاز دارد که امید است بتوان پروژه‌های توسعه را با سرعت بیشتری عملیاتی کنیم.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی بهبهان از دانشکده‌های موفق در توسعه آموزش است،گفت: طی دو سال آینده تغییری اساسی در چهره و سیمای بهداشت، درمان و آموزش دانشکده علوم پزشکی بهبهان صورت خواهد گرفت.

ساختمان دانشکده پزشکی امام رضا (ع) بهبهان با ۲۵ دانشجوی پزشکی با هزینه ۶۶۰ میلیارد ریال امروز پنجشنبه با حضور دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا وزیر بهداشت در سفر به خوزستان از مراکز بهداشتی، درمانی امیدیه و آغاجاری بازدید کرده و فردا نیز چند پروژه درمانی اهواز را در دستور کار دارد.

آیت الله رئیسی رییس جمهور همراه با اعضای هیات دولت صبح امروز در جریان سفر استانی خود از طریق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان شد.

در این سفر ۲ روزه اعضای هیات دولت ضمن بررسی مشکلات استان خوزستان، چندین طرح را بهره برداری می‌کنند.

رییس جمهور و هیات همراه در این سفر بازدید از پروژه سیکل ترکیبی اندیمشک، دیدار با مردم این شهرستان، حضور در اهواز و دیدار با مردم در مصلای شهر، حضور در شادگان و دیدار با مردم ، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت، حضور در شهر هویزه و افتتاح پالایشگاه گازی ، شرکت در جلسه شورای اداری و چند برنامه دیگر از جمله برنامه های سفر استانی رییس جمهور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha