۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۱۴
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85094728
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنیاد مستضعفان ۶۱ هکتار زمین برای ساخت خانه در اهواز واگذار کرد 

اهواز - ایرنا - سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۶۱ هکتار زمین از سوی بنیاد مستضعفان برای ساخت خانه در اهواز خبر داد. 

به گزارش ایرنا ارسلان مالکی که به همراه رئیس جمهور به استان خوزستان سفر کرده است، با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز طی تفاهمنامه‌ای با رییس بنیاد مستضعفان ۶۱ هکتار زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در راستای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اهواز واگذار شد.

وی افزود: امیدواریم با واگذاری زمین به ویژه به کلانشهرها که نیاز بیشتری در زمینه ساخت مسکن دارند عقب ماندگی موجود آنها در حوزه مسکن را تا حد ممکن کاهش دهیم.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به دلایل تامین نشدن زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن در شهرستان‌های خوزستان گفت: برخی شهرها مثل رامهرمز از اراضی دولتی برخوردار نیست و اراضی آن بیشتر کشاورزی است که در این مورد باید با مردم توافق شود و الان نیز به دنبال این موضوع هستیم.

مالکی ادامه داد: اگر بخواهیم طرح نهضت ملی مسکن در کشور به خوبی اجرا شود قطعا باید از مشارکت مردم استفاده کنیم و با توافق با مردم کار را پیش ببریم.

وی همچنین گفت: برخی دیگر از شهرهای خوزستان مثل خرمشهر و آبادان در منطقه آزاد واقع شده اند که باید برای تامین زمین با منطقه آزاد به تفاهم برسیم.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه هر کدم از شهرها نسخه و شناسنامه خاصی برای تامین زمین دارند، افزود: به طور کلی بخش زیادی از زمین برای نهضت ملی در استان خوزستان تامین شده است.

وی در ادامه از واگذاری زمین رایگان به ۳ خانواده دارای فرزند چهارقلو خبر داد و گفت: براساس قانون جوانی جمعیت و خانواده این واگذاری صورت گرفته است که واگذاری‌ مذکور در شهرهای دزفول، گتوند و حمیدیه بوده است.

آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور صبح پنجشنبه همراه با اعضای هیات دولت از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد و مورد استقبال استاندار خوزستان، مسئولان استانی، عشایرو نخبگان این استان قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha