۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۵۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85094777
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم به دولت سیزدهم امید دارند

اهواز- ایرنا- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: مردم به این دولت امید دارند و تکلیف این دولت است که مردم را امیدوار نگه دارد و برای زندگی بهتر مردم تلاش شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی سلاجقه عصر پنجشنبه در شورای اداری شهرستان هندیجان با بیان اینکه سرمایه گذاران انتظار دارند نتیجه سرمایه‌گذاری خود را ببینند، اظهار کرد: هندیجان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه دریایی برای کسب درآمد و اشتغال دارد در عین حال این شهرستان با داشتن این ظرفیت‌های در بخش‌های مختلف مشکلاتی دارد که باید رفع شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: در دولت مردمی و انقلابی به عوارض آلایندگی به عنوان درآمد نگاه نمی‌شود و اعتبارات در این بخش باید خرج رفع آلایندگی شود.

وی اضافه کرد: کشور با مشکلاتی در بخش اقتصادی مواجه است و ما فشار اقتصادی که بر مردم وارد است را درک می‌کنیم اما این موضوع باعث شده که تمامی دستاوردهای دولتی تحت الشعاع قرار بگیرد.

سلاجقه افزود: اقتصاد دریا محور در استان‌هایی که به دریا دسترسی دارند قابل اجراست و ما این بحث را در هیات دولت مطرح خواهیم کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: شرکت‌هایی که در این شهرستان فعالیت دارند باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام دهندو خسارت‌هایی که به محیط زیست این منطقه وارد می‌شود را جبران کنند.

به گزارش ایرنا آیت الله رئیسی رئیس دولت سیزدهم صبح امروز در راسهیات دولت برای سفری دو روزه از طریق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان شد و مورد استقبال استاندار، مسئولین استانی، عشایر و نخبگان استان قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha