جزییات رهایی یک نوجوان از چنگ آدم‌ربایان و تحویل به خانواده در کهنوج

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب کهنوج از رهایی یک نوجوان از چنگال آدم ربایان و تحویل به خانواده اش در این شهرستان واقع در جنوب کرمان خبر داد و گفت:آدم ربایان این کودک را به یکی از کشورهای همسایه منتقل کرده بودند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان، امید رضایی در تشریح جزییات این خبر توضیح داد: اسفند سال گذشته پس از کسب گزارشی مبنی بر آدم ربایی در کهنوج، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
این مقام قضایی اعلام کرد: پس از بررسی موضوع از سوی نهادهای انتظامی و امنیتی در همان روزهای ابتدایی هویت آدم ربایان مشخص و دستور قضایی لازم برای نجات جان این نوجوان صادر شد.

وی ادامه داد: پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص آدم ربایان اقدام به انتقال این نوجوان به یکی از کشورهای همسایه کرده اند.

رضایی با اشاره به اینکه اختلافات مالی انگیزه اصلی آدم ربایان بوده است، بیان کرد: در نهایت پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت سران طوایف شرق کشور، صبح امروز(جمعه) این نوجوان به داخل کشور منتقل و ظهر امروز در محل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج تحویل خانواده خواهد شد.

دادستان کهنوج ضمن تشکر از نیروهای انتظامی و اطلاعاتی تاکید کرد: سران طوایف، ریش سفیدان و متنفذان محلی نقش بسزایی در حل و فصل دعاوی و کاهش جرایم ایفا می کنند.

شهرستان کهنوج در ۳۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha