۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85095148
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سبزوار: بهبود وضع معیشتی کارگران مورد توجه دولت باشد

سبزوار - ایرنا - امام جمعه سبزوار با گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: کارگران مجاهدان جبهه اقتصادی هستند که بهبود وضع معیشتی آنها باید بیشتر مورد توجه دولت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار افزود: کارگران در اسلام جایگاه بالایی دارند و همواره مورد تکریم بوده اند.

وی افزود: تلاش دولت در رفع موانع تولید، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولیدات داخلی، گام های عملی در حمایت از کارگران و بهبود وضع معیشتی آنها محسوب می شود.

امام جمعه سبزوار همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته معلم و سالروز شهادت استاد مطهری گفت: آموزش و پرورش سنگ بنای ترقی و پیشرفت جامعه است و خدمت به قشر زحمتکش و انقلابی فرهنگیان خدمت به تعالی و پیشرفت جامعه است.

حجت الاسلام مقیسه همچنین با اشاره به ۱۳ اردیبهشت، روز جهانی آزادی مطبوعات گفت: عمده رسانه های جهانی در اختیار دشمنان بشریت، صهیونیست ها و استکبار جهانی هستند و از رسالت اصلی خود فاصله گرفته اند.

وی تصریح کرد: رسانه های جهانی با انتشار خبرهای دروغ، تحلیل های مغرضانه و وارونه نشان دادن واقعیت ها در راستای تامین مطامع قدرت های استکباری قدم برمی‌دارند.

امام جمعه سبزوار گفت: البته متاسفانه برخی رسانه های داخلی نیز با استفاده از آزادی در خدمت دشمن بوده و به جای حرکت در مسیر امنیت و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی، همسو با رسانه ها غربی هستند.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه مبارزه با فساد، همواره مطالبه مردمی است، افزود: طهارت اقتصادی شرط مشروعیت مقامات و مسوولان نظام جمهوری اسلامی است و در این راستا دستگاههای نظارتی و بازرسی باید با قاطعیت از تشکیل نطفه فساد جلوگیری و با رشد آن مقابله کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha