۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85095166
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خاندوزی: کاهش شکاف اقتصادی از اهداف دولت مردمی است

اهواز- ایرنا- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یکی از اهداف مهم دولت مردمی سیزدهم کاهش شکاف اقتصادی در جامعه و رفاه حال مردم است.

به گزارش ایرنا احسان خاندوزی روز جمعه در شورای اداری مسجد سلیمان در محل فرمانداری این شهرستان بیان کرد: تمام تلاش این است که نبود توازن اقتصادی که از سال های قبل به ویژه در مناطق محروم باقی مانده ساماندهی شود.

وی برگشت گردش مالی حساب شرکت‌ها و درآمدهای مالیاتی آنها به استان را از برنامه‌های وزات امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد و افزود: اقدامات بسیار خوبی در تخصیص اعتبارات آلایندگی برای استان خوزستان انجام شده و میزان اعتباری که در این بخش برای شهرستان مسجدسلیمان در نظر گرفته شده ۹۵۰ میلیارد ریال و در شهرستان هفتکل ۳۵۰ میلیارد ریال است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: این رقم برای شهرستان لالی نیز ۹۰ میلیارد ریال است و دستور داده شده تا با سرعت بیشتری به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شود تا برای بهسازی و رسیدگی به مناطق خود استفاده کنند.

وی افزود: اولویت سنجی منابع ملی هنر یک مدیر است تا بتواند از این منابع به بهترین شکل برای رفع نیازها و مشکلات منطقه استفاده کند.

خاندوزی اظهار کرد: نمی‌شود یک منطقه کسب درآمد شود اما برای توسعه آن منطقه اقدامی نشود؛ شرکت‌هایی که از مناطق کسب درآمد دارند باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل و برای بهبود منطقه هزینه کنند.

وی افزود: از امسال هرچقدر ضریب توسعه نیافتگی یک منطقه بالا باشد به نسبت، اعتبار بیشتری برای توسعه یافتگی دریافت می‌کند.

به گزارش ایرنا آیت الله رئیسی روز گذشته(پنجشنبه) همراه با پنج معاون خود و ۱۱ وزیر سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان را از فرودگاه دزفول آغاز کردند و علاوه بر دیدارهای مردمی مشکلات استان خوزستان را بررسی و طرح‌های مختلفی به بهره برداری رساندند.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن اهواز اندیمشک، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، پالایشگاه گاز هویزه و طرح‌های آبرسانی به چند روستا، بازدید مانیتورینگ از طرح آب غدیر، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha