۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۲۹
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85095328
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

رییس جمهور با فعالان جبهه انقلاب در خوزستان دیدار و گفتگو کرد

اهواز - ایرنا - رییس جمهور در دیدار فعالان جبهه انقلاب خوزستان که در مسجد ارشاد اهواز تشکیل شد بر اهتمام و توجه بیشتر مسئولان به مسایل و اولویت های استان تاکید کرد.

به گزارش جمعه ایرنا آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دومین روز از سفر خود به خوزستان با جمعی از فعالان جبهه انقلاب استان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله رئیسی در این دیدار ضمن تاکید بر تحقق عدالت و انجام اقدامات جهادی در راستای رفع مشکلات کشور و به ویژه استان خوزستان عنوان کرد: دولت از همه توان خود برای رفع مشکلات و چالش ها استفاده می‌کند.

رییس جمهور ضمن قدردانی از دغدغه‌مندی نیروهای انقلابی که در همه عرصه ها که بدون چشم‌داشت مشغول خدمت و فعالیت هستند بر استمرار فعالیت ها برای توسعه همه جانبه استان تاکید کرد.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با هدف بهبود امور و رسیدگی به مردم، از همه دیدگاه برای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی استفاده خواهد شد.


پیش از سخنان آیت الله رئیسی تعدادی از فعالان جبهه انقلاب استان در سخنانی به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره مسائل استان پرداختند همچنین برخی راهکارهای برون رفت از مشکلات را به‌صورت دست نوشته هایی در اختیار رییس جمهور قرار دادند.

لزوم رسیدگی به وضعیت اشتغال در خوزستان، استفاده از نیروهای بومی و متخصص، رسیدگی به زیرساخت‌های شهری اهواز، رفع مشکلات فاضلاب و آبرسانی، توجه به موضوع محیط زیست، استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی و جهادی، مبارزه با فساد و نظارت بر نهادهای اقتصادی و صنایع بزرگ استان، لزوم توجه به افزایش سطح اعتماد عمومی در استان، برکناری مدیران ناکارآمد و پروازی از جمله محورهای مطرح شده در این نشست بود.
آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور صبح پنجشنبه همراه با اعضای هیات دولت از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد.

رییس جمهور با فعالان جبهه انقلاب در خوزستان دیدار و گفتگو کرد

به گزارش ایرنا آیت الله رئیسی روز گذشته(پنجشنبه) همراه با پنج معاون خود و ۱۱ وزیر سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان را از فرودگاه دزفول آغاز کردند و علاوه بر دیدارهای مردمی مشکلات استان خوزستان را بررسی و طرح‌های مختلفی به بهره برداری رساندند.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن اهواز اندیمشک، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، پالایشگاه گاز هویزه و طرح‌های آبرسانی به چند روستا، بازدید مانیتورینگ از طرح آب غدیر، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha