۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۵۹
کد خبرنگار: 2862
کد خبر: 85095340
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

طلاب با حفظ شان طلبگی و نیاز جامعه به فن‌آوری اطلاعات توجه کنند

قم- ایرنا - آیت‌الله حسین نوری همدانی در پیامی به نخستین گردهمایی فعالان عرصه فن‌آوری اطلاعات حوزه‌های علمیه آورده است: طلاب با حفظ هویت و شان طلبگی و با توجه به نیاز جامعه و رسالت حوزه‌های علمیه در ابعاد مختلف به موضوع فن‌آوری اطلاعات توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پیام این مرجع تقلید آمده است: یکی از مسائل مهم و نیاز امروز دانش‌پژوهان محترم آشنایی با فناوری ارتباطات و اطلاعات است که موجب شکوفایی در عرصه‌های مختلف آموزشی و اقتصادی و فرهنگی است.

پیام می‌افزاید: موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات امروز به سرعت در حال پیشرفت است و در زندگی انسان‌ها نقش مهمی دارد، خصوصا در عرصه آموزش یک نیاز اساسی محسوب می‌شود.

در ادامه خاطرنشان شده است: بر این اساس آشنایی با آن یک ضرورت است، و یکی از ویژگی‌های فناوری اطلاعات سرعت توسعه آن است.

پیام حاکیست: باید توجه داشت که زمانی فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب رادیو و تلویزیون و بعدها کامپیوتر و نرم افزار و سخت افزار و شبکه‌های ماهواره‌ای و امروز نیز فناوری جدید بروز و ظهور کرده و در این میان حضور طلاب محترم با حفظ هویت و شان طلبگی و با توجه به نیاز جامعه و رسالت حوزه‌های علمیه در ابعاد مختلف، بسیار مناسب به این موضوع توجه کنند و تقویت نمایند.

آیت‌الله نوری همدانی در بخش پایانی پیام ابراز امیدواری کرده‌است: با فرصت‌ها و تهدیدهایی که در دنیای امروز مشاهده می‌شود، بتوان از جانب حوزه‌های علمیه به بهترین وجه بهره‌برداری نمود.

نخستین گردهمایی جهادگران عرصه فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه عصر جمعه در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی قم برگزار شد.

افتتاح انجمن دانش آموختگان عرصه فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه، رونمایی از سامانه جامع ایده‌ها و نیازهای حوزه‌های علمیه در عرصه فناوری، و نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌ها از برنامه‌های این آیین بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha