دیدار مشاور رییس جمهور در امور روحانیت با جمعی از علما و فعالان فرهنگی خوزستان

اهواز - ایرنا - مشاور رییس جمهور در امور روحانیت روز جمعه با جمعی از علما، روحانیان و فعالان فرهنگی خوزستان در اهواز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم دولابی مشاور رییس جمهور و رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت، که همراه اعضای هیات دولت به خوزستان سفر کرده، در نشست‌های جداگانه با جمعی از علما، روحانیان و فعالان فرهنگی خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست‌ها مسایل و مشکلات خوزستان به ویژه در حوزه فرهنگ و اجتماع، برای مشاور رییس جمهور در امور روحانیت تبیین و تشریح شد.

دیدار مشاور رییس جمهور در امور روحانیت با جمعی از علما و فعالان فرهنگی خوزستان

این گزارش حاکیست: مشاور رییس جمهور و رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت همچنین روز جمعه از مدیریت حوزه علمیه خوزستان دیدن، و با مسوولان آن نشستی برگزار کرد.

حجت الاسلام دولابی ضمن بازدید از مدیریت حوزه علمیه خوزستان با حجت الاسلام بلادیان مدیرحوزه علمیه خوزستان و معاونان حوزه استان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان ضمن بیان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته، به بیان اهداف و چشم اندازهای این حوزه پرداختند.

همچنین مشاور رییس جمهور و رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با حضور در برخی شهرستان‌های خوزستان از جمله دزفول با علما و روحانیان این مناطق دیدار و از نزدیک با مسایل و مشکلات آنها آشنا شد.

به گزارش ایرنا آیت الله رئیسی روز گذشته(پنجشنبه) همراه با پنج معاون خود و ۱۱ وزیر سفر ۲ روزه استانی خود به خوزستان را از فرودگاه دزفول آغاز کرد و علاوه بر دیدارهای مردمی در چند شهرستان، مشکلات استان را در حوزه های مختلف بررسی و چند طرح مهم اقتصادی را به بهره برداری رساند.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح دوخطه کردن راه آهن اهواز اندیمشک، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، پالایشگاه گاز هویزه و طرح‌های آبرسانی به چندین روستا، بازدید مانیتورینگ از طرح آب غدیر، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های سفر استانی هیات دولت به خوزستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha