امیر عبداللهیان لبنان را به مقصد تهران ترک کرد

تهران-ایرنا- وزیر امور خارجه در پایان سفر منطقه‌ای و دیدار با مقامات عمان و لبنان، دقایقی پیش عازم تهران شد.

به گزارش‌ خبرنگار اعزامی سیاست خارجی ایرنا به لبنان، حسین امیرعبداللهیان پس از پایان سفرهای منطقه‌ای خود بیروت را به مقصد تهران ترک کرد.

وزیر امورخارجه روز سه شنبه پنج اردیبهشت در راستای سفرهای منطقه‌ای و رایزنی با مقامات کشورهای همسایه، وارد مسقط پایتخت عمان شد.
امیرعبداللهیان در دیدار با «سید بدر البوسعیدی» همتای عمانی، وزیر مکتب عمانی و محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن، دیدار و درباره مهمترین مسائل دوجانبه، متطقه‌ای و بین‌المللی رایزنی کرد.

امیرعبداللهیان شامگاه چهارشنبه ششم اردیبهشت وارد بیروت پایتخت لبنان شد. وزیر امورخارجه کشورمان در این سفر با «عبدالله بوحبیب» وزیر خارجه لبنان، نجیب میقاتی نخست‌وزیر و نبیه‌بری رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه همچنین با زیاد نخاله دبیر کل جنبش اسلامی فلسطین و جمعی از نمایندگان پارلمان لبنان دیدار و درباره تازه‌ترین تحولات جبهه مقاومت با نخاله رایزنی کرد و از دیدگاه‌های نمایندگان پارلمان لبنان درباره تشکیل دولت در این کشور آگاه شد.

امیرعبداللهیان همچنین در بدو ورود به لبنان با حضور در مزار شهدای مقاومت و شهید عماد مغنیه، یاد شهدای مبارزه با رژیم صهیونیستی را گرامی داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha