رفع موانع پیش روی احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی شیراز

شیراز- ایرنا- مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس گفت: با رفع مسائل و مشکلات پیش روی احداث پایانه صادرات محصولات کشاورزی شیراز، عملیات اجرایی این پروژه از امروز آغاز شد.

بابک دایی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جلسه هفته گذشته کارگروه حمایت از سرمایه گذاری استان که با حضور استاندار فارس، چند نفر از نمایندگان استان در مجلس، معاونین استاندار، فرماندار شیراز، مسئولان شهرداری شیراز، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی فارس و همچنین سرمایه گذار پروژه برگزار شد، تمام مسائل و مشکلات پیش روی این پروژه بررسی و حل و فصل شد.

رفع موانع پیش روی احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی شیراز

وی ادامه داد: در این نشست، پس از تبیین کلیات طرح سرمایه گذاری و بحث و بررسی در خصوص مشکلات مرتبط با صدور پروانه ساختمانی و تمدید جواز تاسیس پایانه، مقرر گردید عملیاتی اجرایی این پروژه پس از چند سال وقفه با ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حاشیه جاده نیروگاه سیکل ترکیبی شیراز آغاز شود.
دبیر کارگروه حمایت از سرمایه گذاران فارس گفت: علاوه بر این، در جلسه مذکور مسائل و مشکلات پنج طرح سرمایه گذاری دیگر در حوزه‌های کشاورزی و صنعت نیز بررسی و حل و فصل شد.
دایی افزود: تامین زیرساختهای مربوط به شهرک صنعتی شهرستان سروستان از جمله بحث تامین گاز این شهرک از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و به موافقت شرکت گاز استان انجامید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha