خزایی: می‌خواهند انتخابات هیئت بدنسازی تهران را مهندسی کنند/ سرپرستی قناعتی غیر قانونی است

تهران- ایرنا- تنها داور حرفه‌ای ifbb pro ایران گفت: برخی دور کردن سلطانی را به علت نفوذ دستان پشت پرده می‌دانند که او را با سیاستی خاص از جایگاه دبیری هیئت بدنسازی استان تهران دور کرده‌اند تا بتوانند مجمع انتخاباتی را به نفع کاندیدای خاص خودشان مهندسی کنند که امیدوارم اینگونه نباشد.

اکبر خزایی تنها داور حرفه ای ifbb pro ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در مورد انتخابات پیش روی هیئت بدنسازی استان تهران اظهار کرد: ابوالفضل قناعتی بیش از ۱۰ سال است که به عنوان رییس و سرپرست هیئت بدنسازی استان تهران فعالیت کرده که ۲ دوره پیروز انتخابات این جایگاه بوده و مابقی دفعات انتصاب شده‌ است و این دوره‌ها پشت سر هم و بدون وقفه بوده که در نوع خود به عنوان یک رکورد قابل توجه شناخته می‌شود.

عضو هیئت رییسه کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی با اشاره به روند کاری قناعتی عنوان کرد: وی طی ۵ سال اول به دلیل کسب تجربیات خود در شورای شهر تهران و همچنین با استفاده از تجربیات رضا سلطانی، نائب رییس وقت خود توانست تغییراتی در مدیریت و پیشرفت این هیئت ایجاد کند.

وی ادامه داد: پس از یک دهه فعالیت قناعتی در مدیریت ورزش بدنسازی و دور کردن رضا سلطانی در دوره اخیر توسط دست‌های پشت پرده، این روند پیشرفت متوقف شده و دیگر شاهد ایده جدیدی نیستیم جز سفرهای مکرر یک عده خاص به مشهد مقدس و تکرار دورهمی و مراسمات بصرف پیتزا و...!

مربی بین‌المللی بدنسازی در خصوص فاصله گرفتن رضا سلطانی از هیئت تهران گفت: از سوی دیگر برخی از مسئولان حاضر در هیئت بدنسازی استان تهران یا از سایر ورزش‌ها به ورزش بدنسازی آمده‌اند یا اصلا ورزشکار نیستند؛ ‌نکته جالب‌تر آن است که برخی دور کردن رضا سلطانی را به علت نفوذ دستان پشت پرده می‌دانند که او را با سیاستی خاص از جایگاه دبیری هیئت بدنسازی استان تهران دور کرده‌اند تا بتوانند مجمع انتخاباتی را به نفع کاندیدای خاص خودشان مهندسی کنند که امیدواریم اینگونه نباشد.

خزایی باتاکید بر احتمال مهندسی انتخابات هیئت بدنسازی تهران بیان کرد: به نظر می‌رسد قناعتی که در حال حاضر یکی از نامزدهای ریاست هیئت بذنسازی تهران است، طبق قوانین نمی‌تواند همزمان به عنوان سرپرست این هیئت نیز فعالیت کند، زیرا هر دوره برای برگزاری مجمع فدراسیون بدنسازی ما شاهد بودیم که نامزدهایی که برای تصدی‌گری فدراسیون نام نویسی کرده بودند را کنار می‌گذاشتند و سرپرست دیگری جایگزین می‌کردند تا شائبه‌ها رفع شود. ضمن اینکه مدت سرپرستی شش ماهه قناعتی نیز به پایان رسیده است و تا جایی که اطلاع دارم حکم جدیدی برای او صادر نشده است.

داور حرفه ای بدنسازی ifbb pro رئیس دوره‌های اخیر ریاست هیئت بدنسازی تهران را اینطور نصیحت کرد: قناعتی دوست خوب من است اما باید توجه داشته باشد مادامی که از روی این صندلی بلند نشود فرصت شکوفا شدن استعداد یک جوان را سلب کرده است. شاید او فرزند خود شما باشد، لذا بعنوان دوست شما پیشنهاد می‌کنم همچنان همانند یک دوست کنار این ورزش باشید ولی اجازه دهید جوانان هم فرصت فعالیت داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha