۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85095813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویکرد برنامه تلویزیونی« زنده باد اصفهان» ارتقای تعلق خاطر شهری شهروندان بود

اصفهان - ایرنا - معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ارتقای تعلق خاطر شهری شهروندان، رویکرد محوری برنامه تلویزیونی «زنده باد اصفهان» در هفته فرهنگی اصفهان بود.

سعید امامی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برنامه تلویزیونی زنده باد اصفهان با تلاش اداره توسعه فرهنگ شهروندی این معاونت به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان ،دوم تا هشتم اردیبهشت، از ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه بصورت زنده بر روی آنتن شبکه اصفهان رفت.

وی اظهار داشت: این برنامه به عنوان یک برنامه ترکیبی شامل آیتم‌های گفت و گوی زنده با میهمان برنامه و آیتم‌های تولیدی با موضوعات مختلف مانند خواهر خوانده‌های اصفهان، اماکن کمتر دیده شده گردشگری این شهر و مصاحبه با شهروندان درباره اصفهان بود.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، درباره دلیل انتخاب این رویکرد گفت: شعار هفته فرهنگی امسال اصفهان، زنده باد اصفهان انتخاب شد و سیاست اصلی، ایجاد حفظ تعلق خاطر مردم به این شهر بود به همین سبب باعث شده که هر شب یک میهمان شاخص و ملی اصفهانی دعوت شود که شهروندان بیش از گذشته از مفاخر و چهره های شاخص شهر خود اطلاع داشته و بیش از گذشته به عنوان یک شهروند از زیستن در شهر اصفهان افتخار کنند.

وی خاطرنشان کرد: وجه مشترک میهمانان برنامه تلویزیونی«زنده باد اصفهان» این بود که همه اصفهانی هستند و این افراد بنا به شرایط زندگی در تهران زندگی می‌کنند.

امامی یادآور شد: همچنین سعی شد از هنرمندان، اساتید موسیقی، بازیگران، اعضای هیات علمی، سیاستمداران و ورزشکاران نیز در این برنامه دعوت شود.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: همچنین هر شب یک آموزش کوتاه شهروندی در برنامه اجرا می‌شد و در کنار آیتم های مختلف برنامه یک آیتم در قالب طرح یک پرسش در حوزه حمل و نقل و ترافیک، درختان و گیاهان خانگی، پسماند ، سواد رسانه‌ای و تعلق خاطر شهروندی توسط مجریان مطرح و هر شب به ۱۰ برگزیده پاسخ دهندگان یک بسته گردشگری به ارزش حدود یک میلیون تومان اهدا می‌شد.

وی بیان داشت: این برنامه با مشارکت سازمان صدا و سیما مرکز اصفهان و کمک اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در باغ موزه چهل ستون برگزار ‌شد و "محمدرضا حسینیان" و "حمید مرادی" مجریان این برنامه بودند.

روز سوم اردیبشهت، روز تولد شیخ بهایی است و در دومین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان به عنوان روز اصفهان نامگذاری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha