توسعه صنعت توریست درمانی در کنگان نیازمند ارتقای امکانات است

بوشهر- ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با وجود صنایع نفت و گاز و ظرفیت های دیگر در شهرستان کنگان باید حوزه درمان به‌گونه‌ای ارتقا یابد که متناسب با جذب توریست درمانی باشد.

به گزارش ایرنا دکتر احمد یزدان پناه روز شنبه در نشست با تیم بیمارستان امام خمینی (ره) و شبکه بهداشت و درمان کنگان با اشاره به چالش‌های موجود در تامین شرایط مطلوب درمانی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های هدفمند معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یک سال گذشته موجب اثربخشی سازنده در این حوزه شده است.

وی یادآورشد: در حوزه درمان باید برنامه‌ریزی‌ها و کارها با آینده‌نگری همراه باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: جلب رضایت مراجعه در بدو ورود به بیمارستان ضروری است و باید اصلاح فرایندها با جدیت دنبال شود.

دکتر یزدان پناه گفت: احصا میدانی نقاط ضعف مراکز درمانی و تلاش برای کیفیت بخشیدن نقاط قوت بیمارستان‌های استان، اولین هدف از انجام این بازدیدها و نظارت تخصصی بر خدمات این مراکز است.

وی با ابراز قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر اداری بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزود: تلاش خادمان مردم استان بوشهر در حوزه درمان برای تحقق عدالت در دسترسی به خدمات و افزایش رضایتمندی عموم مردم است.


رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیز گفت: همدلی بسیار خوبی بین مسئولان استان و شهرستان کنگان برای حل مسائل بیمارستان شکل‌ گرفته است.

دکتر سیده انیسه سجادی زاده اظهار داشت: مشاوره و رویکرد نظارتی تیم درمان موجب ارتقا خدمات بیمارستانی شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز گفت: ۷۰ درصد مراجعین بیمارستان کنگان از حوزه نفت، صنایع مستقر در جنوب است.

محمود میر حاجی اظهار کرد: باید ضمن حل مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان برای اعتمادسازی مردم به این حوزه نیز تلاش شود و در این مسیر باید از همه مسئولان به ویژه رسانه‌ها و فعالین اجتماعی کمک گرفت.

وی افزود: رضایتمندی مردم و تقویت نیروی انسانی در اولویت‌های اصلی حوزه بهداشت و درمان شهرستان کنگان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha