به گزارش ایرنا دکتر احمد یزدان پناه روز شنبه در نشست با تیم بیمارستان امام خمینی (ره) و شبکه بهداشت و درمان کنگان با اشاره به چالشهای موجود در تامین شرایط مطلوب درمانی اظهار کرد: اجرای برنامههای هدفمند معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یک سال گذشته موجب اثربخشی سازنده در این حوزه شده است.
وی یادآورشد: در حوزه درمان باید برنامهریزیها و کارها با آیندهنگری همراه باشد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: جلب رضایت مراجعه در بدو ورود به بیمارستان ضروری است و باید اصلاح فرایندها با جدیت دنبال شود.
دکتر یزدان پناه گفت: احصا میدانی نقاط ضعف مراکز درمانی و تلاش برای کیفیت بخشیدن نقاط قوت بیمارستانهای استان، اولین هدف از انجام این بازدیدها و نظارت تخصصی بر خدمات این مراکز است.
وی با ابراز قدردانی از تلاشهای شبانهروزی پزشکان، پرستاران و کادر اداری بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزود: تلاش خادمان مردم استان بوشهر در حوزه درمان برای تحقق عدالت در دسترسی به خدمات و افزایش رضایتمندی عموم مردم است.
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیز گفت: همدلی بسیار خوبی بین مسئولان استان و شهرستان کنگان برای حل مسائل بیمارستان شکل گرفته است.
دکتر سیده انیسه سجادی زاده اظهار داشت: مشاوره و رویکرد نظارتی تیم درمان موجب ارتقا خدمات بیمارستانی شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز گفت: ۷۰ درصد مراجعین بیمارستان کنگان از حوزه نفت، صنایع مستقر در جنوب است.
محمود میر حاجی اظهار کرد: باید ضمن حل مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان برای اعتمادسازی مردم به این حوزه نیز تلاش شود و در این مسیر باید از همه مسئولان به ویژه رسانهها و فعالین اجتماعی کمک گرفت.
وی افزود: رضایتمندی مردم و تقویت نیروی انسانی در اولویتهای اصلی حوزه بهداشت و درمان شهرستان کنگان است.
نظر شما