رشد اقتصادی در دوران فاطمی امین/ خدمات وزیر صمت در توسعه صادرات غیرنفتی قابل تقدیر است

تهران- ایرنا- رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان قم در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از استیضاح وزیر صمت تاکید کرد: در طول دوران وزارت فاطمی امین اتفاقات خوبی در جهت رشد اقتصادی استان افتاده است.

به گزارش ایرنا، محمد ایرانی قمی در این نامه آورده است: اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی قم با عضویت قریب به هزار صنعتگر، بازرگان و فعال اقتصادی در بخش‌های کشاورزی و معدن که همگی تمام توان خود را در جهت تولید و عرضه کالای ایرانی با کیفیت مطلوب و صادرات آن به کشورهای هدف در حوزه های مختلف فرش دستباف، صنایع شیمیایی و پلیمری پوشاک و کیف و کفش صنایع غذایی و تبدیلی و لوازم خانگی می نمایند سهم مهمی در صادرات غیر نفتی کشور عزیزمان ایران دارد.

نامه ادامه یافت: لذا ارتباط ما واحدهای صنعتی و بازرگانی استان با سازمان صمت استان و وزارت صنعت، معدن و تجارت و تیم اجرایی سید رضا فاطمی امین بسیار مطلوب بوده و در طول دوران وزارت ایشان اتفاقات خوبی در جهت رشد اقتصادی استان افتاده است.

در بخش دیگر این نامه آمده است: رویکرد خوب و شایسته فاطمی امین و تیم همکارشان در ارج نهادن به بخش خصوصی و به ویژه صنایع صادرات محور در راستای حفظ و ایجاد اشتغال و توسعه صادرات غیرنفتی بسیار قابل تقدیر است. از این رو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم حمایت خود را از ایشان و تیم همکارشان اعلام می دارد و امید است با توجه بیشتر به بخش خصوصی شاهد محقق شدن شعار سال و رشد اقتصادی در همه ابعاد در کشور باشیم.

رشد اقتصادی در دوران فاطمی امین/ خدمات وزیر صمت در توسعه صادرات غیرنفتی قابل تقدیر است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha