واکنش فدراسیون دوچرخه سواری به مرگ یک رکابزن در حین مسابقه
عکس تزئینی است

تهران- ایرنا- دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: متاسفانه در جریان رقابت‌های دوچرخه‌سواری مازندران یک رکابزن دچار ایست قلبی شد که تلاش‌ها برای احیای او بی اثر بود و وی در نهایت جان خود را از دست داد.

حمید عطااللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به خبر درگذشت یک رکابزن در جریان مسابقات دوچرخه‌سواری پیشکسوتان مازندران تصریح کرد: این مسابقات از سوی هیئت استان و در تنکابن برگزار شده و از مسابقات تحت پوشش فدراسیون هم نبوده است. آنچه در جریان این رویداد اتفاق افتاده این است که یکی از رکاب‌زنان در جریان مسابقه اعلام می‌کند که حال خوبی ندارد و شرایطش رو به وخامت است گه از سوی کادر پزشکی به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه بعد از این جریان وی دچار ایست قلبی می‌شود و تلاش‌ها برای احیای او بی اثر می‌ماند و در کمال تاسف شاهد فوت این ورزشکار بودیم.

عطااللهی در پاسخ به این سوال که آیا عوامل پزشکی و آمبولانس در محل حضور داشته و به سرعت وارد عمل شده‌اند، گفت: بله، این مسئله از جمله موارد ضروری است که در حین برگزاری مسابقات رعایت می‌شود و در این مورد نیز شاهد حضور عوامل پزشکی بودیم.

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص مطالب مطرح شده در مورد عدم برگزاری رقابت‌های بانوان هم یادآور شد: برگزاری رویدادهای ورزشی به نظر شورای تامین استان باز می‌گردد که با برگزاری این رقابت در تاریخ مورد نظر موافقت نشده و درخواست جابجایی زمانی مطرح بوه که این مسئله عجیبی نیست و بارها شاهد چنین اتفاقاتی بوده‌ایم چرا که شورای تامین استان بر اساس شرایطی که دارد زمان‌بندی مسابقات را مشخص می‌کند و بارها شاهد بوده‌ایم که زمان مسابقات به همین دلیل تغییر کرده و جابجا شده است.

گفتنی است جمشید جوادی رکابزن ۵۷ ساله بعد از فوت فوتبالیست جوان کشورمان که در روزهای گذشته به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرده بود، دومین ورزشکاری است که در این روزها و به همین دلیل فوت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha