۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبر: 85096050
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

راه اندازی خط تاکسی از احمدآباد مستوفی به آزادی جزو مطالبات مردم بود

اسلامشهر - ایرنا - نبود شبکه حمل و نقل عمومی مناسب در شهراحمدآباد مستوفی، موجب نارضایتی شهروندان شده بود که در این خصوص خط تاکسی به مقصد میدان آزادی تهران با تأمین هفت دستگاه تاکسی جهت تسهیل در عبور و مرور مردم این شهر، راه اندازی شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری احمدآباد مستوفی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در این باره گفت: اهالی احمدآباد مستوفی لایق بهترین خدمات هستند و وظیفه ما در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری این شهر ارائه هرچه بهتر و مطلوب تر خدمات است و نبود شبکه حمل و نقل عمومی عبور و مرور شهروندان را با مشکل روبرو کرده بود.

توکل حیدری ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری و نماینده اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی کمک کردند تا ایستگاه تاکسی شهر احمدآباد مستوفی به متروی میدان آزادی با تجهیز هفت دستگاه تاکسی راه اندازی شود.

به گفته این مسئول، این خط تاکسی از ۲۷ فروردین کار خود را آغاز کرده تا مردم شهر احمدآباد مستوفی بتوانند راحت تر به شهر تهران رفت و آمد کنند و تعداد تاکسی های این خط در آینده نزدیک قطعا افزایش پیدا خواهد کرد.

وی یادآور شد: جایگاه تاکسی‌های این خط در احمدآبادمستوفی‌ در خیابان ولیعصر (عج) جنوبی و جایگاه مسیر برگشت از آزادی جنب خط چهار متروی میدان آزادی است.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری احمدآباد مستوفی خاطرنشان کرد: اقدامات اداری و پیگیری تخصیص تعداد ۲۰ دستگاه ون جهت توسعه شبکه حمل و نقل عمومی شهر احمدآباد مستوفی هم در دستور کار شهرداری و سازمان حمل و نقل بار و مسافر قرار دارد که امیدواریم به زودی اجرایی شود.

احمدآباد مستوفی از توابع شهرستان اسلامشهر است و در فاصله ۷ کیلومتری از شهر تهران قرار گرفته و از طریق بزرگراه آزادگان به شهر تهران متصل می شود.

اسلامشهر با بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha