کمک ۸۰ میلیارد ریالی به زوج های جوان

تهران - ایرنا - مدیر قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی از کمک ۸۰ میلیارد ریالی خیرین به‌ویژه نیکوکاران تهرانی به زوج‌های جوان استان خوزستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از قرارگاه محرومیت زدایی کشور، فاطمه چوپانی در مراسم ازدواج و اهداء جهیزیه ۱۱۳ نوعروس نیازمند گفت: جهیزیه‌هایی که برای این افراد در نظر گرفته شده است شامل ۱۵ قلم اجناس ضروری زندگی مانند: یخچال، لباسشویی، تلویزیون، فرش، بخاری، گاز، جاروبرقی، سرویس تفلون، سرویس‌چینی، اتو، سرویس پلاستیک، پتو ، پنکه، سرویس قاشق و چنگال و کتری و قوری است که تمامی این اجناس تولید کشور بوده و به همت خیرین به ویژه خیرین تهرانی و خراسان رضوی تهیه شده است.

وی ارزش تقریبی هر سری جهیزیه را بیش از ۸۰ میلیون تومان دانست و افزود: نزدیک به ۸ میلیارد تومان هزینه ۱۱۳ سری جهیزیه شده است.

همچنین مدیرعامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها هم در این مراسم ضمن اشاره به کمک خیرین در اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند گفت: در دیداری که اواسط ماه مبارک رمضان با ریاست جمهور داشتیم پیشنهاد سفرهای استانی ایشان مطرح شد، با توجه به اینکه استان خوزستان اولین مقصد سفر رئیس جمهور بود، اهداء ۱۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان خوزستانی خانواده آبشار عاطفه‌ها را این روز در نظر گرفتیم.

محمد جواد فلادپور افزود:برنامه‌ریزی ما اهداء هشت هزار سری جهیزیه با هدف ترویج ازدواج آسان با سبک زندگی ساده جهت تحکیم بنیان خانواده است که در گام نخست ۱۱۳ سری جهیزیه بین زوج های جوان خوزستان و شهرهای اطراف اهداء کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha