۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85096155
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره دست نوشته های طلایی در سبزوار برگزار شد

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵
کد خبر: 85096155
جشنواره دست نوشته های طلایی در سبزوار برگزار شد

سبزوار- ایرنا- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار گفت: جشنواره دست‌نوشته‌های طلایی، با هدف تقویت زیبانویسی ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان ابتدایی شهرستان‌های غرب خراسان رضوی در این شهرستان برگزار شد.

اشرف باغانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جشنواره دست‌نوشته های طلایی خط تحریری، در راستای شناسایی استعدادهای دانش آموزان، آشنایی آنها با هنر زیبانویسی و تاثیر آن بر یادگیری، ایجاد رقابت سالم با همیاری حوزه معاونت آموزش بنیادین سبزوار و دبستان سلمان فارسی اجرا شد.

وی افزود: این جشنواره در ۲ بخش همکاران پایه اول دانش آموزان دختر و پسر برپا شد که در مرحله نخست ۶۰۰ اثر دانش آموزی و ۱۱۰ اثر از همکاران به دبیرخانه این طرح در دبستان سلمان فارسی ارسال شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار گفت: پس از داوری در مرحله نخست ۳۰ اثر منتخب از دختران و پسران و در بخش همکاران نیز ۶ اثر برتر انتخاب که در مرحله پایانی ۱۰ اثر منتخب برگزیده شد.

برگزاری دوره های دانش افزایی طرح آموزش سواد دیجیتال، جشنواره های رشد و بالندگی و دست نوشته های طلایی در کنار طرح شهید محمودوند و شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل برخی از برنامه های شاخص معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون بوده است.

۵۹ هزار دانش‌آموز در ۲۸۹ مدرسه سبزوار درس می خوانند که حدود ۳۳ هزار تن آنان، دانش آموز مقطع ابتدایی هستند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha