آیت الله سلیمانی الگویی نمونه در زمینه تحکیم وحدت بود

قم- ایرنا- رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که مرحوم آیت الله عباسعلی سلیمانی فقط برای خدا کار می کرد و هدفش خدمت به مردم بود گفت: ایشان الگویی نمونه در زمینه تحکیم وحدت بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی روز شنبه د رحاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت الله سلیمانی در حرم حضرت معصومه(س) درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهترین چیزی که می توان در مورد شخصیت آیت الله سلیمانی بیان کرد همان موضوعی است که مقام معظم رهبری در مورد ایشان عنوان کردند که همیشه در حال خدمت به اسلام در هر حال و وضعیتی بود.

وی گفت: آیت الله سلیمانی برای تحکیم وحدت بسیار کار می کرد و نکته مهم در مورد او روابط عمومی بسیار بالای ایشان بود.

وی افزود: در استان سیستان و بلوچستان که آیت الله سلیمانی زمانی نمایندگی ولی فقیه در آن استان را بر عهده داشت چه قبل و چه بعد از شهادت توصیف های فوق العاده ای می شود.

آقاتهرانی ادامه داد: درب خانه آیت الله سلیمانی به روی همه باز بود و رفت و آمد همه اقوام و مذاهب را می پذیرفت و الگویی نمونه در زمینه تحکیم وحدت بود.

پیکر آیت‌الله عباسعلی سلیمانی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری امروز با حضور قشرهای مختلف مردم قم تشییع و در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

آیت‌الله سلیمانی در سال ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه مازندران متولد شد. وی نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری و از ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ امام جمعه کاشان بود.

این شهید والامقام روز ششم اردیبهشت‌ماه جاری در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و جان باخت و ضارب بلافاصله دستگیر و تحت بازجویی نیروهای امنیتی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha