تاکسی‌های غیرفعال در تهران شناسایی می‌شود

تهران - ایرنا - معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی تهران از اجرای طرح شناسایی تاکسی‌های غیرفعال از فردا ۱۰ اردیبهشت خبر داد و گفت: بر این اساس با همه تاکسیرانان غیرفعال و فاقد پروانه هوشمند تاکسیرانی معتبر، برخورد خواهد شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مهدی دربانی از اجرای طرح شناسایی تاکسی‌های غیرفعال از دهم اردیبهشت در راستای ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهروندان خبر داد و افزود: بر اساس دستورالعمل اجرایی در ۲ مرحله با تاکسیرانان متخلف برخورد خواهد شد. ابتدا مجوز طرح ترافیک تاکسی متخلف ابطال و سپس کارت سوخت این دسته از خودروها قطع خواهد شد.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی با اشاره به رویکرد سازمان در حمایت از تاکسیران‌های شهر تهران که از تاکسی به عنوان منبع درآمد و کسب رزق و روزی حلال بهره می‌برند، اظهار داشت: برخی افراد سودجو با وجود دریافت مجوز تاکسی در چرخه حمل و نقل حضور ندارند و تنها از سهمیه سوخت و مجوز ورود به طرح ترافیک آن استفاده می‌کنند که با توجه به غیرفعال بودن آنها و تضییع حقوق دیگر تاکسیرانان زحمتکش، مشمول این طرح می‌شوند.

طرح شناسایی تاکسی‌های غیرفعال از یکشنبه دهم اردیبهشت آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha