۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۱۲
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85096572
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کودک اصفهانی در استخر کشاورزی غرق شد

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۱۲
کد خبر: 85096572
کودک اصفهانی در استخر کشاورزی غرق شد

اصفهان - ایرنا - سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از فوت یک کودک بر اثر غرق شدگی در استخر کشاورزی در «زیار» در شرق اصفهان خبر داد.

عباس عابدی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای فروردین امسال تاکنون، این نخستین مورد فوتی به دلیل غرق شدگی در اصفهان است که به اورژانس گزارش شد.

وی با بیان اینکه حادثه غرق شدگی در استخر کشاورزی در زیار در شرق اصفهان ساعت ۱۵ و ۴۱ دقیقه امروز به اورژانس اعلام شد، اظهار داشت: یک واحد امداد اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

عابدی اضافه کرد: بر اثر این حادثه یک کودک پسر پنج ساله جان خود را از دست داد.

پیگیری های انجام شده درباره این حادثه نشان داد که از آتش نشانی شهرهای اصفهان و بهارستان برای این حادثه امدادخواهی نشده بود.

شهر زیار در ۳۰ کیلومتری شرق اصفهان است و در سال های گذشته نیز مواردی از غرق شدگی در استخرهای کشاورزی در این منطقه گزارش شده است.

کارشناسان همواره تاکید کرده اند که کودکان بیشتر در معرض غرق‌شدگی حتی در آب های کم عمق قرار دارند و برای حفظ ایمنی، باید از اطراف استخرها، دریاچه ها و پرتگاه ها دور نگه داشته شوند.

مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان اعلام کرد که در سال گذشته کارشناسان اورژانس به ۸۱ مصدوم دچار غرق شدگی در استان امدادرسانی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha