۸۱۴ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کرمانشاه جذب می‌شوند

کرمانشاه – ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه مقطع ابتدایی و استثنایی در هشتم اردیبهشت ماه امسال، گفت: ۱۸ هزار و ۱۶۰ نفر از استان در این آزمون شرکت کردند که ۸۱۴ نفر از آنها جذب می‌شوند.

«حسن نوروزی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی، در روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه سال جاری در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: حدود ۱۸ هزار و ۱۶۰ نفر از استان در ۹ شهرستان کرمانشاه، اسلام آباد، پاوه، جوانرود، سرپل ذهاب، گیلانغرب، کنگاور، سنقر وهرسین در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کرده‌ و با هم رقابت کردند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه در ادامه گفت: با برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش در مرحله اول اسامی سه برابر ظرفیت آموزش و پرورش استان برای مصاحبه اعلام می شود و در نهایت یک سوم آنها پذیرش می شوند.

وی خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان پس از گذراندن دوره های پودمانی از اول مهرماه سال‌ جاری فعالیت خود را در آموزش و پرورش استان شروع می کنند.

به گزارش ایرنا، آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش در روز جمعه مورخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور از ساعت ۷ صبح در ۶۲حوزه استان کرمانشاه با رقابت ۱۸ هزار و ۱۶۶ داوطلب برگزار شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت حدود ۳۷۰ دانش آموز در تمام مقاطع تحصیلی دارد که از این تعداد بیش از ۱۸۸ هزار نفر در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha