۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۰۸
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85096618
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی تیم هوادار: هدفمان صعود به دور بعد جام حذفی بود

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۰۸
کد خبر: 85096618
مربی تیم هوادار: هدفمان صعود به دور بعد جام حذفی بود

اهواز - ایرنا - مربی تیم فوتبال هوادار گفت: پیش بینی می کردیم بازی سختی مقابل استقلال ملاثانی داشته باشیم اما در کل بازی خوبی به نمایش گذاشته و به هدفمان یعنی صعود به دور بعد رسیدیم.

به گزارش ایرنا ایمان عالمی شنبه شب در نشست خبری بعد از بازی تیمش با استقلال ملاثانی اظهار کرد: بازی سخت تر از آن چیزی بود که فکر می کردیم ولی بچه ها سنگ تمام گذاشته و در ۹۰ دقیقه کار را تمام کردند.

وی افزود: شرایط بازی در نیمه اول خوب بود ولی هر چه جلوتر رفتیم گرمای هوا بازیکنانمان را تحت‌ تاثیر قرار داد و کارمان سخت شد.

عالمی ادامه داد: در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم، بازی را تحت کنترل خود قرار دادیم و در ادامه به گل برتری هم رسیدیم. در کل به تیم خوب ملاثانی تبریک می گویم و امیدوارم در لیگ یک موفق باشند.

وی گفت: حریف را به خوبی آنالیز کرده و با برنامه‌ریزی که انجام دادیم در نیمه دوم یکی، ۲ بازیکن جوان و با تجربه را اضافه کردیم تا به اهدافمان برسیم.

مربی هوادار درباره اتفاقات آخر بازی عنوان کرد: با توجه به شرایط بازی، نیمکت ۲ تیم از شرایط بازی دور شدند، البته شور و هیجان تیم ملاثانی بیشتر بود که داور آنها را مدیریت کرد.

وی در پایان گفت: برای رقابت های جام حذفی برنامه داشته و ابتدا باید ببینیم با چه تیمی بازی داریم.

دیدار تیم های استقلال ملاثانی و هوادار با برتری ۲ بر یک هوادار به پایان رسید و این تیم راهی دور بعد رقابت های جام حذفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha