۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 985
کد خبر: 85096919
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰۰ نفر در دوره‌های آموزش هنر در استان اردبیل شرکت کردند

اردبیل - ایرنا - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از شرکت هزار و ۲۰۰ نفر در دوره‌های "آموزش هنر برای همه" در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، سعید نوریان روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح که از ابتکارات ارزشمند دولت سیزدهم است با همت والای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف تحقق عدالت فرهنگی در کشور اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه این طرح تاکنون به همت معاوت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تلاش‌های اداره کل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری با همراهی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشته‌های مختلف برگزار شده ، گفت: از دوره دوم استان اردبیل با برگزاری دوره‌های گویندگی و فن بیان ، تئوری موسیقی ، تصویربرداری و کاربر رایانه در شهرستان‌های گرمی ، خلخال و بیله‌سوار وارد این طرح ارزشمند شده است.

نوریان با اعلام اینکه در دوره دوم ۲۴۰ نفر در این سه شهرستان در این رشته‌ها شرکت کردند، افزود: برای دوره دوم با استقبالی که از شهرهای مختلف استان شد' در فصل‌های پائیز و زمستان سال گذشته' این طرح در شهرستان‌های خلخال ، بیله‌سوار ، نیر ، نمین ، سرعین ، مشگین‌شهر و پارس‌آباد در رشته‌های گویندگی و فن بیان' نمایشنامه‌نویسی ' نقاشی با رنگ روغن ، تصویربرداری ، عکاسی دیجیتال و طراحی مد و لباس به صورت حضوری برگزار شد.

وی با اعلام اینکه این دوره‌های آموزشی در ۳۴ رشته هنری سینمایی و فرهنگی در مناطق کمتر توسعه یافته و مرزی کشور برگزار می‌شود ، ادامه داد: دوره‌های آموزشی غیرحضوری هم به صورت ویژه و آنلاین برگزار شده است.

وی اظهار کرد: صدور گواهی‌های پایان دوره این طرح آغاز شده و به صورت الکترونیکی در صدور در سامانه طرح آموزش هنر برای همه در حال بارگذاری است.

نوریان اجرای این طرح را در کشف استعدادهای هنری ، تمرکززدایی برنامه‌ها و رونق برنامه‌های هنری در تمامی شهرهای استان تاثیرگذار دانست و گفت: امسال این طرح در تمام شهرستان‌های استان و حتی در مناطق روستایی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha