۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85096966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: امید آفرینی در جامعه بخشی از جهاد تبیین است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام بر ضرورت توجه به جهاد تبیین در جامعه اشاره کرد و گفت: امید آفرینی در سطح جامعه بخشی از جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در نشست جهاد تبیین استان ایلام ضمن گرامیداشت روز کارگر، هفته معلم و یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، اظهار داشت: کارگران با تلاش هم جانبه چرخه اقتصاد و تولید را به گردش در می‌آورند.

استاندار ایلام با اشاره جایگاه والای معلمان در جامعه، بیان‌کرد: نقش و اثرگذاری معلمان در توسعه و پیشرفت هر کشور بسیار ملموس است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص کارگران، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند کارگران ستون فقرات تولید هستند، فرمایشات رهبر انقلاب که همیشه مثل یک قطب نما جهت را به ما نشان داده است امروز نیز جهت یعنی جهاد تبیین را به ما نشان داده است و متناسب با حمله آفندی دشمن باید پدافند کنیم و بعضاً آفند را در دستور کار قرار دهیم.

بهرام‌نیا در ادامه به ضرورت توجه به جهاد تبیین در جامعه اشاره و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب را مصداق بارز جهاد تبیین عنوان و تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم‌ رهبری در خصوص جهاد تبیین باید نصب العین همه مدیران باشد، در بحث جهاد تبیین، رسانه‌ها و فضای مجازی استان پمپاژ امید بودند و امیدآفرینی کردند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: دولت سیزدهم در بیان دستاوردها « شفافیت» دارد و از هیچ تلاشی برای توسعه و پیشرفت کشور دریغ نخواهد کرد.

استاندار ایلام با اشاره جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان، جمهوری اسلامی ایران را قلب جهان اسلام عنوان کرد و افزود: امروز هدف جبهه استکبار منزوی کردن اسلام است که ضرورت دارد برای جهاد تبیین همه با تمامی توان تلاش کرده و خدمات نظام را برای نسل جدید اطلاع رسانی کنیم.

وی تصریح کرد: جبهه استکبار پس از شکست در جنگ سخت، تلاش دارد در نبرد فرهنگی به کشور ضربه بزند، اما در نبرد فرهنگی و اقتصادی با جبهه استکبار، پیروز نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

بهرام نیا یادآور شد: امروز یک جنگ تمام عیار بین دو واقعیت است، بین اسلام و جبهه کفر که یک روز در قالب جبهه جنگ سخت که تیرشان به سنگ خورد و امروز در قالب جبهه جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی است به میدان مقابله آمدند، لذا ما باید با آمادگی کامل ورود کنیم.

استاندار ایلام تصریح کرد: در دفاع مقدس با توکل به خدا و با عزم و اراده و همبستگی همه آحاد مردم، به همه چیز مجهز شدیم و پوزه ۴۰ کشوری که دشمن بعثی را حمایت کردند به خاک مالیدیم، پس شدنی است و اراده و همبستگی و وحدت می خواهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الحمدالله کارهای بزرگی در استان انجام گرفته است و این سخن حمل بر این نشود که چون ما امروز در استان مسئولیت داریم و خدمتگزار مردم هستیم این گونه می گوییم، نه این گونه نیست، کار توسط دولت سیاستگذاری شده و توسط عوامل اجرایی دولت و سایر قوا و با همکاری و همدلی به سمت جلو می رویم و گام‌های بلندی برداشته می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha