۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85097019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ شمشیرباز زنجانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبر: 85097019
۲ شمشیرباز زنجانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

زنجان - ایرنا - رییس هیات شمشیربازی استان زنجان گفت: "محمد اسماعیلی" و "امیر خلفی فرد" پس از درخشش در مسابقات شمشیربازی به اردوی تیم ملی اسلحه اپه در رده سنی بزرگسالان دعوت شدند.

حامد افشاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هشت ورزشکار برجسته کشور به اردوی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه اپه دعوت شدند که نام ۲ ورزشکار زنجانی نیز در این جمع به چشم می خورد.

وی اضافه کرد: امکان اعزام برترین های این اردو به مسابقات آسیایی هانگژوی چین در صورت موافقت کمیته ملی المپیک وجود دارد.

این مسوول ورزشی استان زنجان ادامه داد: در صورت موافقت، چهار ورزشکار از این اردو به مسابقات آسیایی اعزام می شوند که به طور حتم "اسماعیلی" از زنجان جزو این افراد و از شانس های کسب سهمیه است.

وی اظهار داشت: امیدواریم "خلفی فرد " دیگر ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی به خوبی بدرخشد و با انتخاب او، زنجان سهمیه ۵۰ درصدی این اعزام را کسب کند.

رییس هیات شمشیربازی استان زنجان همچنین به مشکل تامین تجهیزات شمشیربازی اشاره کرد و گفت: اقلام مورد نیاز این رشته بیشتر وارداتی و گرانقیمت است و از طرفی نوسانات نرخ ارز نیز بر معضلات این رشته می افزاید.

وی با بیان اینکه شمشیربازی جزو رشته های آمایشی محسوب می شود، گفت: این رشته مدال آور است و در رخدادهای مهم ورزشی همانند المپیک نمود بیشتری دارد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: بی شک حمایت و توجه متولیان امر به این رشته ورزشی به موفقیت روز افزون آن در استان کمک می کند.

به گفته رییس هیات شمشیربازی استان زنجان اردوی تیم ملی اپه بزرگسالان از ۱۱ تا ۱۸ اردیبهشت در تهران برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha