۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85097094
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

مدیریت مدارس گیلان تحول می‌یابد

رشت - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به نقش مهم مدیران مدارس گفت: امسال شاهد تحول در مدیریت مدارس استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدفائزی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان در استانداری اظهار کرد: تحول مدارس در گروه تحول مدیریت آنهاست از این رو مدیریت واحدهای آموزشی مورد توجه جدی می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: اتفاقات سال گذشته نشان داد که برخی مدیران واحدهای آموزشی، مرد روزهای سخت نبودند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در ادامه با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: یازدهم اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت اعتراضات معلمان است ضمن اینکه تا پایان هفته معلم رتبه‌بندی همه معلمان تعیین تکلیف می‌شود.

وی با تبریک فراررسیدن هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و استاد شهید مرتضی مطهری گفت: به مناسبت این هفته برنامه های مختلفی در استان برنامه ریزی شده لذا انتظارست تا برنامه‌ها باشکوه در همه شهرستان ها برگزار و سپاس از معلم در تمام مدارس طنین‌انداز شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: از ۱۲ معلم نمونه کشوری ۲ نفر از این استان هستند که سه‌شنبه هفته جاری با رهبر معظم انقلاب و عصر همان روز با رئیس جمهور همزمان به همراه سایر معلمان کشور دیدار دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تاثیر ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی دانش آموزان در کنکور خاطر نشان کرد: به دلیل حساسیت این موضوع تصحیح اوراق امتحانی در تمام حوزه ها برای پایه دوازدهم در گیلان الکترونیکی انجام می شود که در سطح کشور هم به این صورت است.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش آموز است که در حدود چهار هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha