۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85097225
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهسازی و آسفالت سه محور مهم ارتباطی در البرز آغاز شد

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبر: 85097225
بهسازی و آسفالت سه محور مهم ارتباطی در البرز آغاز شد

کرج - ایرنا- رییس  اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از آغاز پروژه بهسازی و روکش آسفالت سه محور مهم ارتباطی با اختصاص ۱۰۴ میلیارد تومان در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سعید امیرانی‌زاده روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: بهسازی و روکش آسفالت ۲ خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران- کرج- قزوین به طول ۲۱ کیلومتر در محدوده عوارضی قدیم حصارک تا پل شهید سلطانی کرج از مهمترین این پروژه ها است .

وی ادامه داد: مدت زمان اجرای این پروژه ۱۸ ماهه و با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان به سرانجام می رسد.
امیرانی‌زاده در ادامه از اجرای عملیات روکش آسفالت محور ارتباطی ماهدشت - اشتهارد خبر داد و گفت: اجرای این پروژه به طول ۲۶ کیلومتر در ۲ خط رفت و برگشت با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان در مدت زمان یک سال تعیین شده است.

رییس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز بیان کرد: تعریض، بهسازی و آسفالت محور حادثه خیز قزلحصار کرج به طول ۱۲ کیلومتر حدفاصل پل راه آهن تا کیانمهر کرج سومین پروژه است که فعالیت تیم های راهداری در آن آغاز شد.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان در مدت زمان ۶ ماه اجرا می شود که اقداماتی در زمینه ایمن سازی مسیر ، نصب تابلوعلائم ایمنی و تابلوهای اطلاعاتی و انتظامی در محور به عمل می آید.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۵ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به این استان می باشد.

روزانه بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون سفر خودرویی در جاده های البرز ثبت می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha