۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۴۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85097254
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

نگرش به ورزش‌های بیلیاردی در کشور تغییر کرده است

رشت - ایرنا - دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: با توجه به درخشش ورزشکاران در رقابتهای مختلف، نگاه به رشته‌های بیلیاردی در کشور تغییر یافته و امروز نگرش ها بهتر است.

به گزارش ایرنا، علی سلطانپور روز یکشنبه در مجمع هیات بولینگ و بیلیارد گیلان در رشت اظهار کرد: خوشبختانه طی چند سال اخیر ورزشکاران رشته‌های بیلیاردی توانسته‌اند مقام‌های بسیار خوبی کسب کنند و هم‌اینک حسین وفایی جزو ۱۶ ورزشکار برتر این رشته در جهان قرار دارد.

وی افزود: به همین دلیل سطح توقع از رشته‌های بیلیاردی بالا رفته و امید است که با فراهم کردن شرایط بهتر، ورزشکاران ما بتوانند نتایج ارزنده‌تری کسب نمایند و توقعات علاقمندان به این رشته ورزشی زیبا و مفرح برآورده شود.

وی با اشاره به وضعیت گیلان در این رشته بیان کرد: این استان در هر ۲ رشته بولینگ و بیلیارد پتانسیل و استعدادهای مناسبی دارد و ورزشکاران استان در مسابقات مختلف درخشیده و مدال‌های ارزشمندی را هم تصاحب کردند.

وی ادامه داد: ارسلان باقری نمونه بارز این امر است که سال گذشته توانست با کسب مدال برنز رقابت‌های اسنوکر زیر ۲۱ سال جهان، اولین مدال جهانی ایران را در این رده سنی کسب کند و امیدواریم شاهد درخشش بیشتر این روزشکار باشیم.

دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد اضافه کرد: با این وجود هیات بولینگ و بیلیارد گیلان نمره قابل قبولی را از فدراسیون دریافت می‌کند و این خطه یکی از استانهای برتر کشور در این زمینه بشمار می‌رود و انتظار است در سالجاری نیز ورزشکاران این استان بتوانند در رقابتهای مختلف بولینگ و بیلیارد مقام‌های ارزشمندی بدست آورند.

بولینگ و بیلیارد هیات بدون حاشیه گیلان

همچنین مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در مجمع این هیات اظهار کرد: خوشبختانه بولینگ و بیلیارد یکی از هیات‌های موفق در گیلان بشمار می‌رود وکه هیچگونه حاشیه‌ای ندارد و جزو هیاتهای پرتلاش محسوب می‌شود.

جهانبخش آرمان افزود: ورزشکاران گیلان توانستند طی سال گذشته مقام‌های ارزشمندی کسب کنند و امیدواریم که تعداد قهرمانان این خطه در رشته‌های بیلیاردی و همچنین رشته بولینگ افزایش یابد.

وی بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا ورزش در گیلان توسعه بیشتری یابد از این‌رو همه هیات از جمله بولینگ و بیلیارد باید تعامل بیشتری با آموزش و پروش، دانشگاه‌ها و سایر نهادها و ارگانها برقرار کنند و از ظرفیت همه دستگاه‌ها در پیشبرد ورزش استفاده نمایند.

آرمان خاطرنشان کرد: با توجه به زیرساختهای موجود در ورزش گیلان تلاش برآن است تا زیرساخت‌های ورزشی در همه رشته‌ها را افزایش داده و مکان مناسبی نیز برای هیات بولینگ و بیلیارد گیلان طی سال جاری درنظر خواهیم گرفت.

در مجمع سالیانه هیات بولینگ و بیلیارد گیلان، سارنگ بزرگ چنانی رئیس و دیگر مسئولان این هیات و همچنین اعضای مجمع عمومی هیات بولینگ و بیلیارد گیلان نیز حضور داشتند که در پایان مجمع از سوی مسئولان هیات از ارسلان باقری دارنده مدال برنز جهانی زیر ۲۱ سال و محمد کاظمی بازیکن ۱۱ ساله و یکی از پدیده‌های این استان تجلیل و تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha