۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85097255
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۴۷ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در طبس

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸
کد خبر: 85097255
کشف ۴۷ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در طبس

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۴۷ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در شهرستان طبس خبر داد و گفت: در این رابطه سه متهم دستگیر شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب گفت: ماموران انتظامی شهرستان طبس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۲ دستگاه تریلی مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی تکمیلی از تریلی‌ها، ۴۷ هزار لیتر نفت سفید قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: ماموران در این رابطه ۲ دستگاه تریلی توقیف و سه متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی جزو ماموریت‌های مهم پلیس است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف چهار هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان هم از کشف چهار هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عرب گفت: ماموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به ۲ سواری پژو و ۲ وانت تویوتا مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها مقدار چهار هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی نهبندان بیان داشت: در این خصوص چهار دستگاه خودرو توقیف و چهار نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha