ارمغانی: تا پایان جام‌جهانی قرارداد دارم/ به دنبال شکایت از فدراسیون بسکتبال نیستم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با تاکید بر اینکه تا پایان جام‌جهانی با فدراسیون بسکتبال قرارداد دارد، گفت: طبق توافق قبلی منتظر تماس مسئولان فدراسیون هستم اما تا امروز هیچ تماسی با من گرفته نشده است.

سعید ارمغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در واکنش به این سئوال که ادامه همکاری وی با فدراسیون بسکتبال ایران به چه صورت خواهد بود؟ تاکید کرد: در قرارداد من بندی وجود دارد که در صورت راه‌یابی تیم ملی به جام‌جهانی این قرارداد تمدید خواهد شد و با این اتفاق، همکاری ما ادامه‌دار خواهد بود.

وی تصریح کرد: بعد از پنجره پایانی جام‌جهانی صحبتی با جواد داوری رئیس فدراسیون داشتم و قرار شد در نشست هیئت رئیسه که آن زمان مقرر بود فروردین ماه باشد، گزارشی از روند تیم ملی را به صورت آنلاین به اطلاع اعضا برسانم که این مساله رخ نداد و همچنان منتظر واکنش فدراسیون بسکتبال ایران هستم.

او در پاسخ به این سئوال که شنیده می‌شود قرار است از فدراسیون ایران شکایت کند، گفت: چنین قصدی ندارم و نمی‌دانم این حرف از کجا مطرح شده است. به هیچ عنوان به دنبال آن نیستم که از فدراسیون بسکتبال کشورم و جواد داوری شکایتی را مطرح کنم چرا که تا امروز واکنشی از سوی فدراسیون رخ نداده و روی کاغذ سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران هستم. البته از این مهمتر توافقی است که طرفین به صورت شفاهی با هم داشته‌اند و برآورد آن به عنوان قرارداد نوشته هم شده است. تا این مساله مشخص نشود و فدراسیون به صورت رسمی واکنشی نشان ندهد هیچ اقدامی از سوی من انجام نخواهد شد و واقعیت این است که تا این لحظه هم تصمیمی نگرفته‌ام چرا که اعتقاد دارم باید خوشبین و به آینده امیدوار بود.

ارمغانی: تا پایان جام‌جهانی قرارداد دارم/ به دنبال شکایت از فدراسیون بسکتبال نیستم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران یادآور شد: باید تاکید کنم به هیچ عنوان به دنبال آن نیستم که فدراسیون بسکتبال و رئیس این فدراسیون را به سمت و سوی شکایت ببرم. ما صحبتی کردیم که مشخص است و در قرارداد هم همه چیز روشن نوشته شده،‌ اما اگر فدراسیون نظر دیگری دارد باید شفاف و روشن موضع خود را اعلام کند تا من هم بدانم با چه شرایطی باید مواجه شوم.

ارمغانی تاکید کرد: گلایه من این است که چرا از سوی فدراسیون تماسی گرفته نشده و موضع خود را اعلام نمی‌کنند، طبق صحبت قبلی قرار بود من برنامه خودم را برای جام‌جهانی آماده کنم که این مساله هم انجام شده و باید کارمان را آغاز کنیم. طبق برنامه‌ای که برای جام‌جهانی نوشته‌ام باید از اواسط خرداد کارمان را آغاز کنیم و با این حساب من باید اواخر نیمه دوم اردیبهشت در تهران باشم تا مقدمات کار را فراهم کنم.

ارمغانی: تا پایان جام‌جهانی قرارداد دارم/ به دنبال شکایت از فدراسیون بسکتبال نیستم

او گفت: در این برنامه سه هفته تمرین و حضور در یک تورنمنت مورد تاکید قرار گرفته ضمن آنکه با دعوت از بهترین بازیکنان بسکتبال ایران به دنبال آن هستیم تا با تیم‌های مختلف و سبک‌ تیم‌هایی که در جام‌جهانی با آنها بازی داریم، دیدارهای دوستانه‌ای را انجام و خودمان را در شیوه‌های مختلف محک بزنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص قرعه‌کشی جام‌جهانی بسکتبال و همگروهی ایران با اسپانیا، برزیل و ساحل‌عاج هم گفت: قرعه آسانی نداریم اما این قرعه می‌توانست سخت‌تر از این هم باشد. اسپانیا و برزیل که شرایط مشخصی دارند اما ساحل‌عاج حریفی فیزیکی است و اعتقاد دارم در صورت حرکت بر روی برنامه‌ای که تدوین شده می‌توانیم بازی‌های منطقی را از تیم ملی ایران در جام‌جهانی شاهد باشیم.

ارمغانی یادآور شد: بسکتبال ایران قدرتی که در سالیان اخیر داشته را ندارد و در آسیا هم سایر تیم‌ها برنامه‌ریزی خوبی برای رشد و توسعه این رشته داشته و به نوعی آن فاصله از بین رفته است. در درجه اول باید بسکتبال ایران در طولانی مدت نیاز به توسعه و پیشرفت دارد و در گام بعدی باید تمرکز خود را بر روی تیم‌های پایه معطوف کنیم تا آینده بسکتبال ایران را بسازیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha