۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85097399
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حملات موشکی لبنان، «موساد» و «آمان» را به جان هم انداخت

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۰
کد خبر: 85097399
حملات موشکی لبنان، «موساد» و «آمان» را به جان هم انداخت

تهران-ایرنا- منابع صهیونیست از اختلافات شدید بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی (آمان) و سازمان اطلاعات و جاسوسی موساد بر سر حملات موشکی اخیر از لبنان به شمال فلسطین اشغالی پرده برداشتند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از خبرگزاری فلسطینی «سما»، منابع امنیتی صهیونیست اعلام کردند: اختلاف اساسی میان «موساد» و «آمان» بر سر ارزیابی سیاست ایران و حزب‌الله در قبال رژیم اسرائیل وجود دارد.

طبق این گزارش، بخش اصلی این اختلافات مرتبط با این مساله است که آیا حزب‌الله لبنان در شلیک راکت و موشک از خاک این کشور به شمال فلسطین اشغالی نقش داشته است یا خیر.

منابع مذکور فاش کردند: ارزیابی و نتایج تحقیقات آمان نشان می دهد که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله در جریان حملات موشکی نبوده است و در مقابل نتایج ارزیابی موساد عکس این را نشان می‌دهد.

طبق گفته این منابع، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با نتایج ارزیابی آمان موافق بوده و ارزیابی موساد را رد کرده است. اسرائیلی‌ها حماس را مسوول انجام این حملات به واسطه فعالان وابسته به آن در جنوب لبنان می‌دانند.

اوایل ماه جاری میلادی در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها در قدس و کرانه باختری و همچنین یورش روزانه آنها به مسجد الاقصی ده‌ها موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

برخی منابع گزارش دادند که این حمله موشکی بزرگ‌ترین حمله موشکی به اراضی اشغالی از سال ۲۰۰۶ تا کنون بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha