مالک نساجی: ورزشگاه شهید وطنی فعلا شرایط میزبانی از لیگ قهرمانان را ندارد

تهران- ایرنا- مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: ورزشگاه شهید وطنی در حال حاضر قابلیت میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا را ندارد اما امیدواریم این موضوع مدیریت شده و بتوانیم در زمین خودمان میزبان رقبای آسیایی باشیم.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، رضا حدادیان در خصوص میزبانی ورزشگاه شهید وطنی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امروز برای بررسی و ارزیابی ورزشگاه وطنی به این استادیوم آمدم. به دنبال آن هستیم تا مجوز آسیایی را برای برگزاری بازی در این ورزشگاه بگیریم اما با توجه به شرایط کنونی این مساله فعلا شدنی نیست.

وی ادامه داد: هواداران ما خاص هستند و فوتبال را با دل و جان دوست دارند. آنها درک خوبی از فوتبال دارند و امیدواریم تیم هم نتایج خوبی کسب کند تا دل آنها شاد شود. هدف ما این است که بازی‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا در این ورزشگاه برگزار شود اما این به همت مسئولان و استاندار مازندران باز می‌گردد که امیدواریم این مساله هرچه زودتر محقق شود.

حدادیان درباره اینکه شرایط کنونی ورزشگاه شهید وطنی چگونه است، گفت: با وضعیت امروز نمی‌توانیم میزبانی را در این ورزشگاه داشته باشیم. ۴۰ روز فرصت داریم تا شرایط را مهیا کنیم و نباید زمان را از دست بدهیم. شرایط یک ورزشگاه باید تایید AFC باشد که الان این فضا مهیا نیست و به نظر من در حال حاضر شهید وطنی ۳۰ تا ۴۰ مورد نقص دارد که باید برطرف شود.

مالک باشگاه نساجی ادامه داد: بخش‌های مختلف استادیوم، حمل و نقل، امنیت و مسایلی از این دست باید در حد معقول و استاندارد باشد. با استاندار صحبت کردیم و قرار شد بحث جایگاه‌ها را ما تقبل کردیم که به بهترین شکل ممکن هم انجام خواهیم دهیم اما خود ورزشگاه مشکلاتی دارد مثل نور، پارکینگ و مسایلی از این دست که از توان ما خارج است و به یک همت همه جانبه نیاز داریم تا در زمان باقیمانده این موضوع حل‌وفصل شود.

حدادیان اضافه کرد: اگر با این شرایط پیش برویم باید در استانی دیگر میزبان رقبای آسیایی باشیم اما علاقه قلبی من این است که در استان مازندران بازی کنیم. امیدواریم با حمایت استاندار خاطره‌ای خوش بر جای بماند. برای تقویت تیم هم برنامه‌هایی داریم تا انتظارات هواداران را برآورده کنیم و بعد از پایان فصل، برای جذب نفرات مدنظر اقدام خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha