۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۰۹
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85097777
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت جوان فلسطینی‌ به دست نظامیان صهیونیست در «اریحا» + فیلم

تهران - ایرنا - رسانه های فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی به دست نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در شهرک «عقبه جبر» در منطقه اریحا واقع در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش ایرنا از رسانه‌های فلسطین، در جریان حمله صبح امروز (دوشنبه) نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل به شهرک عقبه جبر در اریحا واقع در کرانه باختری یک جوان فلسطینی به نام «جبریل االلدعة» شهید و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.

به گفته منابع پزشکی در کرانه باختری، شهید «جبریل االلدعة» در حالی بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت که نیروهای رژیم اشغالگر فلسطین از رسیدن آمبولانس و امدادگران و تجهیزات پیش بیمارستانی به وی جلوگیری کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطین نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل صبح امروز با چندین خودروی نظامی به شهرک عقبه جبر در اریحا یورش بردند.

در این پیوند، خبرگزاری فلسطینی صفا از وقوع درگیری مسلحانه بین رزمندگان مقاومت و نیروهای اشغالگر در این شهرک خبر داد.

بر اساس این گزارش، در جریان وقوع درگیری بین جوانان مقاومت و نیروهای رژیم صهیونیستی صدای تیراندازی شدید به گوش می‌رسد و رژیم اشغالگر قدس مجبور به اعزام نیروهای کمکی به این شهرک شده است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha