۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85097849
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برقراری پرواز از زنجان به سایر فرودگاه‌ها در دستور کار است

زنجان - ایرنا - مدیر فرودگاه زنجان گفت: طبق برنامه ریزی‌ها برقراری پرواز از زنجان به سایر فرودگاه‌ها در دستور کار قرار دارد که تحقق این مهم در گرو همکاری بخش خصوصی و پشتیبانی لازم است.

محمد قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تحقق این مهم باید کارهای مقدماتی با شرکت های هواپیمایی انجام گیرد.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه در زمان حاضر وضعیت ناوگان هوایی کشور محدود است، خاطرنشان کرد: نمی توان برنامه قطعی در این زمینه اعلام کرد چرا که مولفه های زیادی برای تحقق این کار وجود دارد.

قاسمی به برقراری پرواز هوایی زنجان به مشهد اشاره کرد و افزود: این مطالبه مردمی در هفته های گذشته به وقوع پیوست و به دنبال آن شاهد استقبال شهروندان زنجانی از این مسیر پروازی بودیم.

وی با بیان اینکه تا پایان خرداد جاری تمامی بلیط‌های پرواز زنجان – مشهد و بر عکس در سامانه‌های مربوط به فروش رفته است، اضافه کرد: وضعیت خوبی را در این خصوص شاهد هستیم که امیدواریم همین روند ادامه یابد.

این مسوول ادامه داد: در زمان حاضر پروازهای مسیر زنجان به مشهد، روزهای /دوشنبه و پنجشنبه/ انجام می شود فقط ساعت این پروازها از امروز تا چهار آبان ۱۴۰۲ تغییر پیدا کرد.

وی گفت: ساعت ورود هواپیمای مشهد- زنجان ۱۲:۲۵ و ساعت خروج هواپیمای زنجان - مشهد ساعت ۱۳:۱۰ دقیقه تعیین شده است.

فرودگاه زنجان در سال ۷۹ در زمینی به وسعت ۴۰۰ هکتار ایجاد شد اما برقراری پروازها در آن طی بیش از ۲۰ سال گذشته با فراز و نشیب های متعددی همراه بود به طوری که طی این مدت تنها به صورت مقطعی برخی پروازها از جمله مشهد مقدس، عتبات عالیات، سفرهای حج تمتع و عمره انجام می شد و در بسیاری از ایام سال پروازهای آن تعطیل بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha