۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85097888
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنیاد علوی یک هزار مترمربع از فضای مساجد سردشت را فرش کرد

مهاباد - ایرنا - بنیاد علوی در راستای کمک و خدمت رسانی به نهادهای عمومی، یک هزار مترمربع از فضای مساجد شهرستان سردشت را با ۱۵ میلیارد ریال فرش کرد.

دبیر نهاد بنیاد علوی در سردشت روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:در راستای رفع محرومیت قضای اقامه نماز در چهار مسجد در شهرهای ربط، سردشت و ۲ روستای «لیلانه» و «جبرند» را با یک هزار مترمربع فرش سجاده‌ای تجهیز کردیم.

ناصر عابدی با بیان اینکه ۲ هزار بسته ماکارونی به ارزش ۹ میلیارد ریال نیز توسط این نهاد خریداری و در حال توزیع میان نیازمندان است، افزود: این نهاد پارسال نیز ۳۰ میلیارد ریال برای بهبود مبلمان شهری و تجهیز بوستان‌های روستایی این شهرستان به لوازم ورزشی و بازی هزینه کرد.

وی اضافه کرد: همچنین از سوی بنیاد علوی برای ۱۰ روستای کم برخوردار ۲ شهرستان سردشت و میرآباد مجموعه بازی شامل تاب، الاکلنگ، سرسره با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال خریداری شد.

دبیر نهاد بنیاد علوی در سردشت یادآور شد: نهاد بنیاد علوی دهه آخر ماه مبارک رمضان، ۷۰۰ بسته معیشتی و آموزشی و سه هزار دست لباس مدرسه شامل مقنعه، مانتو و شلوار میان خانواده‌های نیازمند سردشت توزیع کرد.

به گزارش ایرنا، بنیاد علوی بازوی محرومیت‌زدایی و مجری طرح‌های فرهنگی، اجتماعی و حمایتی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است و در سال ۱۳۸۴، پس از تغییر ساختار معاونت محرومین بنیاد مستضعفان تاسیس شد.

تمرکز بر توانمندسازی محرومین با بهره‌گیری از همه تجربیات موفق و کارآمد ملی و بین المللی از وظایف اصلی این بنیاد به شمار می‌رود.

بنیاد علوی ذیل طرح توسعه الگوی جامع آبادانی و پیشرفت مناطق محروم تلاش می‌کند به صورت جامع و همه جانبه و با «مشارکت» مردم در روند پیشرفت و آبادانی خود، زمینه‌های رشد و توانمندی هموطنان را فراهم آورد.

شهرستان مرزی سردشت با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha