۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85097911
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ترویج نماز از تهاجم فرهنگی دشمن جلوگیری می‌کند

ایلام - ایرنا - مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز بهترین راهکار در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: آشنا کردن جوانان و نوجوانان با فرهنگ غنی نماز و هدایت آنان به سمت نماز می‌تواند نقشه‌های دشمنان نظام را خنثی کند.

فیض‌الله رضایتی روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توجه ما امسال بیشتر معطوف به ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در مدارس استان است که برای در امان ماندن نوجوانان و جوانان از آسیب‌های اجتماعی، ترویج نماز در مدارس باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: باید خدا محوری را بین دانش آموزان تقویت کرده و در این خصوص عمل مدیران و معلمان مدارس در اقامه نماز بیشتر کار ساز است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام تاکید کرد: تکالیفی چون دانش افزایی در اقامه نماز، شناسایی نقاط ضعف و قوت و ساماندهی نمازخانه‌های بین جاده‌ای برای ستاد اقامه نماز در ایام اربعین و استفاده زائران مشخص شده است که پیگیر تحقق آنها هستیم.

رضایتی با اشاره به اهمیت نماز در جامعه تصریح کرد: نماز کلید همه عبادات و تمام خوبی ها بوده و دارای آثار در زندگی فردی و اجتماعی است و بر همین اساس در دین اسلام همواره توسعه و ترویج این فریضه الهی تاکید شده است.

وی بیان کرد: باید با انجام کارهای فرهنگی انگیزه خواندن نماز را بین قشر جوان جامعه تقویت کنیم و در این راه همه دستگاه‌های فرهنگی نقش مهمی بر عهده دارند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی اهمیت نماز در جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه ها به خاطر فراگیری حوزه مخاطبی، نقش زیادی در ترویج فعالیت های ستاد اقامه نماز دارند، از رسانه ها می خواهیم که بیش از گذشته در این زمینه تلاش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha