نظم نوین جهانی با نگاه ویژه به ایران در حال شکل‌گیری است

شاهرود - ایرنا - فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان با بیان اینکه نظم نوین جهانی با تکیه و نگاه ویژه به ایران در حال شکل‌گیری است، گفت: برخی کشورهای جهان نسبت به شکل‌گیری نظام چندقطبی و نظم نوین جهانی مقاومت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم حمید دامغانی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان شاهرود افزود: با شکل‌گیری نظم نوین جهانی، فروپاشی اقتصادی، اجتماعی و افول آمریکا روز به روز برای همگان نمایان‌تر می‌شود.

وی با اشاره به رخدادهای پیاپی در حوزه‌های مختلف در کشور آمریکا اظهار کرد: فاصله‌گیری کشورهای آمریکای لاتین از آمریکا و همچنین اُفت جایگاه جهانی دلار موجب اختلاف بین کشورهای اروپایی برای ارتباط با آمریکا شده است.

نظم نوین جهانی با نگاه ویژه به ایران در حال شکل‌گیری است

فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان با بیان اینکه انواع اقدام‌ها و جنگ‌ها تاکنون بر ملت ایران تحمیل شده است، ابراز کرد: جنگ رسانه‌ای، اقتصادی، هجمه‌های فرهنگی و جنگ ترکیبی پیچیده جهان امروز علیه ایران با برنامه‌ریزی دشمنان که از پاییز پارسال آغاز و تا بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه خواهد داشت با بیداری و هوشیاری مردم محکوم به شکست است.

دامغانی با اشاره به اینکه در مرحله نخست جنگ تمام عیار و پیچیده ترکیبی دشمنان شکست خوردند، ادامه داد: دشمنان از تمام توان و ظرفیت‌های جهانی خود برای تحقق نقشه‌های شوم خود بهره بردند.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه زمانی که طراحان هر جنگی به اهداف تعیین شده خود نرسند، شکست خورده‌اند، ابراز کرد: از آغاز این جنگ پیچیده، دشمنان قسم خورده ملت و نظام اسلامی زحمات و مشکلاتی را برای مردم و مسوولان رقم زدند.

وی با بیان اینکه همه تلاش دشمنان برای شکستن مقاومت مردم ایران به خودشان بازگشت و دامنگیرشان شد، اظهار کرد: رخدادهای روزانه در سرزمین‌های اشغالی و آمریکا صدای کهنه کاران سیاست و نظریه پردازان بزرگ صهیونیست و آمریکا را در آورده تا اینکه به شکست اعتراف کردند.

دامغانی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ بار حمله به سرزمین‌های اشغالی ثبت شده است، افزود: هک موصاد، شبکه هشدار حمله و صدا در آمدن آژیر خطر در اسرائیل و اتفاقات مهم در زیرساخت‌های آنان زندگی صهیونیست‌ها را مختل کرده است.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان ابراز کرد: انقلاب اسلامی در جهان و معادلات نظم جهانی و خاورمیانه با اقتدار تاثیر گذاشته است و باید در راستای تقویت درونی نظام همت گماشته و از آن بیش از پیش مراقبت کنیم.

نظم نوین جهانی با نگاه ویژه به ایران در حال شکل‌گیری است

معاندان ایران اسلامی همیشه تلخکامی مردم را دنبال می‌کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود در این آیین به رخدادهای پارسال توسط معاندان نظام اسلامی و پیاده نظام آنها در داخل کشور اشاره کرد و گفت: فرزندان ملت در سپاه و بسیج به توطئه و فتنه دشمنان پاسخ قاطع دادند.

ابوطالب جلالی افزود: سپاه و بسیج همراهی مردم در تمامی لحظه‌های ضروری را اولویت کار خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه هنگام مقابله با ویروس کرونا، تحریم‌های همه جانبه ملت ایران و بلایای طبیعی، سپاه نقش بسزایی در کاهش مشکلات مردم ایفا می‌کند، تاکید کرد: نیروهای مسلح که خود را از مردم می‌دانند تا پای جان در تامین امنیت و آسایش دست از تلاش بی‌وقفه بر نخواهند داشت.

سپاه پاسداران پیوست مردمی دارد

امام جمعه شاهرود هم با بیان اینکه سپاه پاسداران پیوست مردمی دارد، گفت: افتخارات ۴۴ ساله این نیرو که بسیج را در خود جای دارد بر هیچ فردی پوشیده نیست.

حجت الاسلام عباس امینی افزود: با هماهنگی تدابیر و همچنین درایت مسوولان شهری و عملکرد مناسب درون و برون بخشی دستگاه‌های اجرایی، شهرستان شاهرود یکی از امن‌ترین و بهترین شهرهای کشور در رخدادهای مختلف سال گذشته بود.

وی تاکید کرد: مردم ولایتمدار و شهیدپرور شاهرود که نظام اسلامی را از خود می‌دانند همواره پا در رکاب انقلاب دارند.

حجت الاسلام امینی از تلاش‌های نیروهای انتظامی، سپاه و بسیجیان در روزهای اغتشاشات تقدیر کرد و گفت: خدمات ارزنده و شبانه روزی این سه نیرو امنیت و آرامش را به مردم هدیه کرد.

آیین تکریم سرهنگ محمد خوشقدم و معارفه سرهنگ عبدالله یونسیان به عنوان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با حضور مسوولان استان و شهرستانی در کانون بسیج برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha