۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱
کد خبر: 85098073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار لرستان: کارگران در تحقق شعار سال تاثیرگذار هستند

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان گفت: کارگران در تحقق شعار سال تاثیرگذار هستند و باید مسیر پیشرفت نظام را با سرعت بیشتری طی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا روز دوشنبه در آیین گرامی‌داشت روز جهانی کارگر اظهار کرد: افتخار می‌کنیم در کشوری زندگی می‌کنیم که به فرموده رهبر معظم انقلاب کارگرانی هوشمند، پرتلاش و پای کار انقلابی داریم که حتی در مسائل اعتراضی، کارگران صف خود را از دشمن جدا می‌کنند و طوری رفتار می‌کنند که کسانی که به دنبال ایجاد نفاق در کشور هستند دلسرد و سرشکسته می‌شوند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: در جهت تحقق این شعار، کارگران نقش اصلی را ایفا می‌کنند.

وی افزود: به تعبیر رهبری کارگران ستون فقرات اقتصاد هستند و اگر نباشند، تضعیف شوند و مورد توجه قرار نگیرند حیات جامعه به خطر می‌افتد بنابراین همه مدیران و مسئولین وظیفه دارند با اقدامات مثبت و موثر فضا و پرداختن به دغدغه‌های این قشر عزیز و عظیم را برای کارگران بهتر کرده و در جهت حل مشکلات آنها تلاش مضاعف کنند.

منعمی با بیان اینکه کارگران با شناخت دقیق عرصه، میدان و با شناخت توان خودشان در کنار مسئولین هستند عنوان کرد: در دولت سیزدهم فاصله‌ای میان مردم و مسئولین وجود ندارد و باید مسیر پیشرفت نظام را با سرعت بیشتری طی کنیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر امر تولید تاکید دارند افزود: تاکید ایشان نشان می‌دهد که اگر بخواهیم کشوری مستقل باشیم و مسیر رسیدن به پیشرفت و تمدن را در طریق اصلی خود و با سرعت خوبی طی کنیم باید به توانمندی‌های داخلی تکیه کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha