۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85098114
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مطالبه گری‌های صنفی کارگران نباید برچسب سیاسی بخورد

زنجان – ایرنا - دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان گفت: با برچسب های سیاسی نباید مانع مطالبه گری و انعکاس خواسته های صنفی کارگران شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر نجاری روز دوشنبه در آیین بزرگداشت روز کارگر به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران اشاره کرد و افزود: توجه به معیشت و به رسمیت شناختن اعتراضات صنفی بدون برچسب زدن، از نکات مهم سخنان رهبری بود.
وی به مصوبه افزایش دستمزد کارگران برای سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع موجی از نگرانی ها و اضطراب را برای جامعه در پی داشت.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان با بیان اینکه افزایش دستمزد کارگران عامل تورم نیست، اظهار کرد: گزارش اخیر مسوولان رسمی نیز موید این ادعا بود.

نجاری با بیان اینکه نقدها نباید تفسیر به مسایل سیاسی شود، گفت: ما پیگیر خواسته های صنفی کارگران هستیم، این دستمزدها جوابگوی تامین نیازهای کارگران نخواهد بود.

وی با بیان اینکه تامین معیشت کارگران ضامن رشد تولید است، اظهار کرد: توجه به مسائل کارگری نباید منحصر به هفته کارگر باشد، باید ریشه ای و ساختاری مسایل حل شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان به ضرورت جدی گرفتن سرمایه های انسانی تاکید کرد و گفت: نباید شرایط طوری شود که نیروی کار، قید اشتغال در واحدهای تولیدی را بزند.

نجاری به لزوم توجه به تشکل های کارگری اشاره کرد و افزود: با حفظ استقلال تشکل ها، بسترهای لازم برای انعکاس مسایل صنفی فراهم می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha