۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵
کد خبر: 85098447
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بزرگداشت مقام معلم در شبکه پنج سیما

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵
کد خبر: 85098447
بزرگداشت مقام معلم در شبکه پنج سیما

تهران- ایرنا- ویژه برنامه «جشن روز معلم» به همت گروه معارف و آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران و با اجرای حسین مولایی روز جمعه از ساعت ۱۶:۳۰ تماشایی می‌شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سیما، گفتگو با تعدادی از معلم های شهرستانهای استان تهران در خصوص بزرگداشت مقام معلم و شغل شریف این قشر از هموطنان بخشی از این برنامه است. همچنین تجلیل و تکریم از معلمان نمونه توسط آموزش و پرورش و نمایش برنامه های جنبی از دیگر بخش های تماشایی برنامه جشن روز معلم است. یادآور می شود مهمان های ویژه ی دیگری چون: هنرمندان، خوانندگان و مسئولین در این برنامه حضور خواهند داشت.

برنامه به خانه بر می گردیم از روز سه شنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت ۱۶:۲۰ با محوریت بزرگداشت روز معلم روی آنتن می رود. در این برنامه نیز مهمان هایی حضور خواهند داشت و بخش های متنوعی با موضوع معلم تصویر می شود.

برنامه سلام تهران، تهران بیست و در شهر در استان نیز به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ معلم تماشایی خواهد شد.

سلام تهران از سه شنبه تا پنجشنبه ساعت ۷:۳۰ صبح معطوف به این مناسبت خواهد بود و با دعوت از معلم های استان تهران، مسئولین آموزش و پرورش و ... این هفته مبارک را گرامی می دارد.

همچنین تهران بیست هر شب ساعت ۲۰ با هدف بررسی و پیگیری دغدغه های معلمان مثل نظام رتبه بندی، استخدام و... در هفته جاری از مسئولین آموزش و پرورش میزبانی خواهد کرد.

پخش گزارش های ویژه از شهر و استان تهران با موضوع گرامی داشت روز معلم از آیتم های ویژه ای است که در برنامه های در شهر و در استان تقدیم نگاه مهربان شما مخاطبان همراه خواهد شد.

برنامه مهربانو نیز در گفتگو های مختلف با مادران معلم در این ایام حوالی ساعت ۱۵:۴۵ تماشایی می شود.

پخش نماهنگ، موسیقی تصویر، وله و آیتم های کوتاه با موضوع معلم، از دیگر بخش هایی است که در ساعت های مختلف و در فواصل برنامه های این شبکه تماشایی می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha