۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵
کد خبر: 85098553
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سه هفته پایانی بعد از مرگ سهراب!

تهران- ایرنا- باشگاه استقلال در ادامه بیانیه‌نویسی‌ و اعتراضات خود پس از شهرآورد پایتخت، در بیانیه دیگری به برنامه‌ریزی سه هفته پایانی سازمان لیگ اعتراض کرد!

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، نهم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر اعلام شد که براساس آن، دیدارهای دو هفته پایانی به طور همزمان برگزار خواهد شد.

باتوجه به این برنامه، انتظار می‌رفت که باشگاه استقلال بلافاصله پس از اعلام برنامه سه هفته پایانی نسبت به اینکه تیم پرسپولیس در دیدار این هفته(بیست‌وهشتم، ۲ هفته مانده به پایان لیگ) یک روز دیرتر از آنها به مصاف رقیبش می‌رود، اعتراض کند که البته این اتفاق رخ نداد و حالا پس از گذشت چند هفته و داغ شدن تنور رقابت‌ها و باخت در دربی، آبی‌های پایتخت تازه به این فکر افتاده‌اند که به برنامه سازمان لیگ اعتراض کنند. هرچند روال برنامه‌ریزی در فصول اخیر اینگونه بوده که دو هفته پایانی رقابت‌ها به طور همزمان برگزار شده است.

در بیانیه اعتراضی جدید استقلال آمده است:

آنچه در حال حاضر در برنامه ریزی سازمان لیگ برای هفته های پایانی لیگ اتفاق افتاده، در تضاد با صحبت های آقای(منصور) قنبرزاده نایب رییس فدراسیون فوتبال است.

ایشان در تلویزیون به صراحت اعلام کرد به علت حساسیت بازی‌ها، سه هفته پایانی لیگ برتر به صورت همزمان خواهد بود ولی طبق برنامه اعلام شده، این اتفاق رخ نداده است!

سوال باشگاه استقلال این است که ‌با وجود صحبت منطقی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، چطور مسابقات سه تیمی که شانس قهرمانی دارند، در سه هفته پایانی همزمان نیست؟ این موضوع مصداق بی عدالتی است و چرا تصمیمات بحث برانگیز در برنامه ریزی مسابقات اتخاذ می‌شود؟ آن از شرایط داوری که داد ما را به آسمان رسانده و این هم از وضعیت برنامه ریزی مسابقات.

باشگاه استقلال بابت اشتباهات پرشمار و بی پایان داوری که باعث تضییع امتیازات بسیاری از ما شده و همین طور برنامه ریزی مسابقات، انتظار توضیحات قانع کننده از مسئولان مربوطه را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha