۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 2183
کد خبر: 85099032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همکاری بیش از ۳۸۰۰ معلم تهرانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

تهران - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان تهران از همکاری بیش از سه هزار و ۸۰۰ معلم با این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام محسنین خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی روز سه‌شنبه با تبریک روز معلم، اظهارداشت: دوازدهم اردیبهشت سالروز پاسداشت مقام والای معلم و فرصتی مغتنم است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ معلم متفکر انقلاب شهید آیت الله مرتضی مطهری، مراتب سپاس خود را تقدیم انسان‌های بزرگ و والاهمتی کنیم که کاروان دانش بشر را به سوی تعالی و سعادت رهنمون می‌کنند.

وی افزود: معلمان مهمترین یاوران کمیته امداد هستند و در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد اکنون بیش از ۹۷ هزار حامی طرح اکرام ایتام و محسنین با این نهاد همکاری دارند که سه هزار و ۸۷۵ نفر این نیکوکاران از قشر فرهنگی و معلمان هستند.

پرپنچی با بیان اینکه معلمان همیشه بار کمک به نیازمندان را برعهده گرفته اند و پرچم‌دار بوده‌اند، اضافه کرد: در قالب طرح مدارس همدل ۵۳۵ نفر از مدیران مدارس غیرانتفاعی و هیأت امنایی در سطح استان تهران در طرح مدارس همدل مشارکت کرده‌اند و به این واسطه حدود یکهزار و ۱۱۰ دانش آموزان مستعد مورد حمایت کمیته امداد استان تهران از خدمات آموزشی در مدارس هیات امنایی و غیردولتی و غیرانتفاعی بهره‌مند می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha