بنیاد علوی، معین و پشتیبان منطقه محروم «وشمگیر» و «انبارالوم» می‌شود

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان در دیدار با مدیرعامل بنیاد علوی گفت: بنیاد علوی، معین و پشتیبان منطقه محروم و کم‌برخوردار «وشمگیر» و «انبارالوم» شهرستان آق‌قلا می‌شود.

به گزارش ایرنا، در جلسه امروز سه‌شنبه علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان با وحید خاوه‌ای مدیرعامل بنیاد علوی با حضور غلامرضا منتظری، رمضانعلی سنگدوینی و رحمت‌الله نوروزی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی مقرر شد همزمان با سفر دوم ریاست محترم جمهور و هیات دولت به گلستان برنامه پشتیبانی و حمایت بنیاد علوی از منطقه محروم و کمتر برخوردار «وشمگیر» و «انبارالوم» آغاز شود.

در این جلسه استاندار گلستان با بیان اینکه گلستان جزو پنج استان آخر کشور در شاخص‌های سرانه تولید و درآمد ناخالص است، اظهار کرد: متاسفانه بیش از ۷۵ درصد جمعیت روستایی استان جزو پنج دهک کمتر برخوردار هستند

زنگانه تاکید کرد: برخی نقاط استان همچون مراوه‌تپه، وشمگیر و انبارالوم دچار فقری مضاعف هستند که تلاش داریم با حمایت نهادهایی همچون بنیاد علوی، این مناطق را وارد چرخه محرومیت‌زدایی کنیم.

در این جلسه وحید خاوه‌ای مدیر عامل بنیاد علوی اظهار کرد: تلاش ما افزایش خدمت‌رسانی خصوصاً به مناطق محروم است.

وی ادامه داد: خوشبختانه بنیاد خدمات ارزشمندی در زمینه آب شرب آشامیدنی، بهداشت و درمان و مسکن داشته است و البته تلاش داریم، مکان جدیدی در خدمت‌رسانی را تعریف کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha