۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85099141
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش سوزی منزل مسکونی در زنجان مهار شد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸
کد خبر: 85099141
آتش سوزی منزل مسکونی در زنجان مهار شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از مهار آتش سوزی یک منزل مسکونی با حضور به هنگام آتش نشانان زنجانی خبر داد و گفت: این حادثه، هیچ فوتی نداشت.

مجید امیرفضلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آتش سوزی در کوی فرهنگ زنجان طی تماس تلفنی شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی زنجان گزارش شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله هشت آتش نشان از ایستگاه های ۶ و ۲ به همراه افسر عملیات با سه دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

این مسوول ادامه داد: با امدادرسانی به هنگام سه شهروند که در منزل محبوس و مصدوم شده بودند رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس شدند و آتش نشانان نسبت به ایمن سازی محل اقدام کردند.

وی اظهار داشت: هم اکنون هشت ایستگاه آتش نشانی در زنجان فعال است که طبق برنامه ریزی انجام گرفته نهمین ایستگاه نیز امسال کلنگ زنی خواهد شد.

امیر فضلی با بیان اینکه تلاش می شود دهمین ایستگاه آتش نشانی نیز در محدوده های نهضت ملی مسکن کلنگ زنی و احداث شود، خاطرنشان کرد: با تحقق این مهم، گام بزرگی در کاهش خسارات و تلفات حوادث غیرمترقبه در سطح حوزه تحت پوشش آتش نشانی زنجان برداشته می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha