مقاومت فعال بهترین گزینه برای مقابله با فتنه دشمنان است

مهاباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: مقاومت فعالانه بهترین و هوشمندانه ترین راهکار در برابر فتنه‌ها و زورگویی ‌دشمنان و در راس آنها استکبار جهانی است که خسته و نا امیدشان می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام احمد جلیلی روز سه‌شنبه در آیین گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در مهاباد افزود: دشمنان به سرکردگی آمریکا از پیشروی و تداوم نهضت انقلاب اسلامی در سطح جهان در عذاب بوده و همواره به فکر ایجاد توطئه علیه موفقیت‌های این مرز و بوم هستند.

وی ادامه داد: جنگ ترکیبی، کاهش فاصله بحران و توطئه‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تبدیل گفتمان داخلی به اعتراض و آشوب و تبدیل اعتراض صنفی به بحران ملی جزء متغیرهای اصلی استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی است که باید برای مقابله با آنها آمادگی لازم را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه حمزه اظهار کرد: جنگ رو در رو، تسلیم شدن و مقاومت فعالانه گزینه‌های روی میز ما در شرایط فعلی بوده که از بین آنها مقاومت و تداوم این محور بهترین راهکار در برابر هجمه های دشمنان است.

حجت الاسلام جلیلی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به قدرت اول بودن جمهوری اسلامی در منطقه باور داشته و تمام سرمایه گذاری خود را برای ضربه زدن به روند رو به رشد این نظام مقدس به کار گرفته است، تاکید کرد: آنها هیچگاه به هدف خود نخواهد رسید.

مقاومت فعال بهترین گزینه برای مقابله با فتنه دشمنان است

در پایان این مراسم از مربیان و امامان جمعه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با اهدای لوح قدردانی به عمل آمد.

به گزارش ایرنا، ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در سال ۱۳۵۸، در تقویم رسمی کشور روز معلم نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha