استاندار کرمانشاه: چرخ سازندگی و بالندگی با دست‌های پرتوان کارگران می‌چرخد

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با بیان اینکه چرخ سازندگی و بالندگی با دست های پرتوان کارگران می چرخد، گفت: آبادانی و رونق تولید ملی منوط به همت و همراهی کارآفرینان و کارگران زحمتکش است.

به گزارش ایرنا، «محمدطیب صحرایی» روز سه‌شنبه در پیامی به مناسبت روز کارگر، اظهار کرد: حیات و تعالی جامعه، مرهون تلاش و کوشش کارگران خستگی ناپذیر، خدوم و بلندهمتی است که چشمه‌سار زندگی را با کار و سازندگی، زلالی بخشیده‌اند. نیروی کار خلاقی که به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری سربازان اقتصاد مقاومتی اند و چرخ سازندگی و بالندگی با دست‌های پرتوان آنها می چرخد.

وی اضافه کرد: نقش موثر کارگران در تحقق پیروزی‌های اقتصادی تاکنون بی‌ بدیل و بی‌نظیر بوده و در سال‌جاری نیز که با تدبیر ارزشمند و هوشمندانه مقام معظم رهبری «مهار تورم و افزایش تولید» نام گذاری شده، کماکان آبادانی و رونق تولید ملی منوط به همت و عملکرد کارگران عزتمند است.

استاندار کرمانشاه در ادامه پیام خود ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را به همه تلاشگران عزیز عرصه کار و تولید و نیز کارآفرینان تبریک گفته و برای آنها آرزوی توفیق بیش از پیش کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد برنامه های بزرگ و تحول آفرین دولت مردمی سیزدهم در تحقق شعار سال با هم افزایی تمام اقشار بویژه همراهی کارگران ساعی و عزیز، به ثمر برسد و بتوانیم گام‌های بزرگی در راه تعالی، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای اقتصادی برای ملت بزرگ ایران و استان سرافراز کرمانشاه برداریم.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با اشتغالزایی بیش از ۳۰ هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha